از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92026

45 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید جواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران کاشان افزود: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای روی این بیانیه داشتند که دارای دو شاخصه اصلی می باشد؛ یکی اینکه رهبری فرزانه انقلاب بیانیه را خطاب به مردم نگاشتند و مطالبه آن را برخلاف سیاست های ابلاغی اقتصادی مقاومتی که به […]

به گزارش خطرنگار، سید جواد ساداتی نژاد عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران کاشان افزود: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای روی این بیانیه داشتند که دارای دو شاخصه اصلی می باشد؛ یکی اینکه رهبری فرزانه انقلاب بیانیه را خطاب به مردم نگاشتند و مطالبه آن را برخلاف سیاست های ابلاغی اقتصادی مقاومتی که به دولت ابلاغ شده، به مردم سپرده اند.
وی بیان کرد: شاخصه دوم این بیانیه خطاب قرار دادن جوانان است، بدین معنی که رهبری در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی از جوانان انتظار دارند که به میدان بیایند.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس با تاکید بر لزوم بومی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سراسر کشور اضافه کرد: تصمیم گرفته شد که در سال آینده با کمک جوانان یک گروه اندیشه ورزی در کاشان برای اجرای این منویات تشکیل شود.
وی عنوان کرد: مشکلاتی برای به کار گیری جوانان در حوزه اجرایی کشور وجود داشته و یکی از اقدام های خوب و موثر امسال نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این راستا، تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود که بسترسازی برای استفاده از جوانان است.
ساداتی نژاد با اشاره به اهمیت جوانان در سخنرانی های مقام معظم رهبری و نبود این نگاه در همه حوزه های اجرایی تصریح کرد: این کار در قوه مقننه صورت گرفت و باید در قوه مجریه نیز جوانان به کار گرفته شوند.
وی پیام بیانه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری را داشتن نگاهی جهانی به انقلاب اسلامی و به میدان آوردن جوانان در همه عرصه های کشور دانست و یادآور شد: متن بیانیه نگاشته خود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و ایشان به شایستگی، فرزانگی و دقیق نتیجه ۴۰ سال نخست انقلاب برای کشور را ترسیم کردند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیانیه گام دوم را مسوولان، مردم و به ویژه جوانان باید چندین بار بخوانند زیرا مانند وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) می باشد و با اینکه فردی چندین بار آن را می خواند اما باز هم با خواندن دوباره آن، فهم جدیدی پیدا می کند.
وی یکی از مشکلات کشور را عملی نکردن بیانات امام راحل برشمرد و بیان کرد: اگر به سخنرانی ها و بیانات امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه و دقت نشود، برای کشور مشکل پیش خواهد آمد؛ زیرا نسبتی بین موفقیت و اطاعت از امام وجود دارد که در دوره امامان معصوم (ع) هم حاکم بوده و هر جا مردم به حرف امام گوش دادند، پیروز شدند.
مقام معظم رهبری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیانیه ‌ای خطاب به مردم و به ویژه جوانان، برداشتن گام بزرگ دوم به سوی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب ‘بیانیه گام دوم انقلاب’ در هفت فصل تبیین فرمودند.
نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست به ارایه گزارشی از پیگیری ها و عملکرد سال جاری خود در این حوزه انتخابیه پرداخت.
۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام /*


سیاسی


بیانیه گام دوم انقلاب


کاشان

نظرات بسته شده است.