از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92014

59 بازدید

علیرضا خراسانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: حامد فتحعلیان به عنوان تنها نماینده دامغان در رشته دو و میدانی مسابقات جهانی المپیک ویژه، در ۲ رشته پرش طول و دوی ۱۰۰ متر سرعت موفق به کسب عنوان نخست رقابت ها شد.رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان اضافه کرد: این مسابقات، ویژه […]

علیرضا خراسانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: حامد فتحعلیان به عنوان تنها نماینده دامغان در رشته دو و میدانی مسابقات جهانی المپیک ویژه، در ۲ رشته پرش طول و دوی ۱۰۰ متر سرعت موفق به کسب عنوان نخست رقابت ها شد.
رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان اضافه کرد: این مسابقات، ویژه ورزشکاران کم توان ذهنی است که با حضور ۱۹۹ کشور در شهر ابوظبی امارات از ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز شد و تا ۲ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
خراسانی افزود: این ورزشکار در رقابت های امروز در رشته چهار در ۱۰۰ متر امدادی نیز با هم تیمی های خود از مازندران، گیلان و تهران به رقابت پرداخت ولی موفق به کسب مدال نشد.
خراسانی اظهار داشت: محمد علی طوسی و حامد فتحعلیان از شهرستان دامغان در رشته دو و میدانی مسابقات آسیایی سال گذشته، موفق به کسب یک مدال طلا، یک برنز و یک مقام چهارمی شدند.
رئیس هیات جانبازان و معلولان دامغان تصریح کرد: این شهرستان دارای استعدادهای ویژه در بخش های مختلف ورزشی است که وجود امکانات و حمایت های مالی تنها خواسته ورزشکاران است، بدون شک حمایت از ورزشکاران، می تواند موجب درخشش نام شهرستان در سطح کشور، آسیا و حتی مسابقات جهانی شود.
به گزارش خطرنگار، حامد فتحعلیان از جوانان مرکز توان یابان دامغان و دارای ۲۲ سال سن است که سال گذشته در رشته دو و میدانی مسابقات آسیایی موفق به کسب یک مدال برنز و یک مقام چهارمی شد.
در هیات جانبازان و معلولان دامغان ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته کارت دار در قالب تیم در رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، گلبال، بدنسازی و فوتبال فعالیت می کنند.
سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام /*


ورزش


المپیک ویژه


جانبازان و معلولان


دامغان

نظرات بسته شده است.