از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 92013

146 بازدید

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره مشاهیر کرد اظهار داشت: همه برنامه ریزی ها باید بر اساس زمانبندی مشخص و با هدف برگزاری کنگره در موعد مقرر باشد و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.وی با بیان اینکه مسئولان استان بە دنبال برگزاری یک کنگرە آبرومند […]

بە گزارش پایگاە اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره مشاهیر کرد اظهار داشت: همه برنامه ریزی ها باید بر اساس زمانبندی مشخص و با هدف برگزاری کنگره در موعد مقرر باشد و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه مسئولان استان بە دنبال برگزاری یک کنگرە آبرومند و بدون حاشیە هستند افزود: این کنگرە شروع کار است و انتظار می رود این کار در سالیان آینده نیز تداوم داشته باشد.
مرادنیا اضافه کرد: با توجه به جلسات و مذاکراتی که انجام شده نظام و حاکمیت نیز از برگزاری این برنامه و دیگر برنامه های فرهنگی حمایت می کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره فرصتی برای رفع برخی سو تفاهمات گذشته در استان است گفت: اعتقاد داریم که کردها در هرکجای جهان باشند ایرانی هستند و کردستان ایران را خانه خود می دانند.
به گزارش خطرنگار، برنامه ریزی شده تا کنگره مشاهیر کُرد با حضور مشاهیر و چهره های شاخص بین المللی کُرد و مسئولان ارشد کشوری از جمله رئیس جمهوری برگزار شود.
این کنگره به منظور معرفی و شناساندن و برقراری همکاری های عملی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مشاهیر کُرد سراسر دنیا در سنندج برگزار می شود.
بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در این کنگره از ۲۰ نفر از مشاهیر کُرد و پنج تن از مشاهیر غیر کُردی که با آثار خود خدمتی به کُردها کرده اند، تجلیل خواهد شد.
۳۰۳۴

انتهای پیام /*


فرهنگی


کنگره


مشاهیر کرد


کردستان

نظرات بسته شده است.