از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91977

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد مهدی شهریاری روز چهارشنبه با حضور در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و قدردانی از تلاش های این سازمان در یکسال گذشته، افزود: استان با وجود بهره مندی از ظرفیت های لازم برای توسعه پایدار و روند رو به رشد در سال های گذشته به […]

به گزارش خطرنگار، محمد مهدی شهریاری روز چهارشنبه با حضور در جمع مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و قدردانی از تلاش های این سازمان در یکسال گذشته، افزود: استان با وجود بهره مندی از ظرفیت های لازم برای توسعه پایدار و روند رو به رشد در سال های گذشته به دلایل متعدد هنوز به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.
وی با تاکید بر رعایت عدالت در توزیع اعتبارات ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه در برنامه ریزی ها مناطق محروم را در اولویت قرار دهد تا احساس تبعیض به وجود نیاید.
وی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان از رشد مناسبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با ورود این سرمایه ها به عرصه تولید، اشتغال پایدار در استان شکل گیرد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی به عنوان مغز استان ایفای نقش می کند و مجری راهبری توسعه استان است.
به گزارش خطرنگار، طرح آمایش سرزمین از جمله اسناد بالادستی است که در راستای شناسایی ظرفیت ها، قابلیت ها و نیازهای هر منطقه برای توسعه و شکوفایی تدوین می شود و نقشه راه توسعه به شمار می رود.
۸۱۳۷/۳۰۷۲

انتهای پیام /*


اقتصاد


آمایش سرزمینی


توسعه


آذربایجان غربی

نظرات بسته شده است.