از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91941

129 بازدید

سعید شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: فیلم های «متری شیش و نیم»، «غلامرضا تختی»، «چهارانگشت»، «زندانی ها»، «رحمان ۱۴۰۰»، «ژن خوک» و «پیشونی سفید۳» در نوروز ۹۸ به روی پرده سینماهای همدان می رود. وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته همه فیلمهای اکران نوروزی در پایتخت، […]

سعید شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: فیلم های «متری شیش و نیم»، «غلامرضا تختی»، «چهارانگشت»، «زندانی ها»، «رحمان ۱۴۰۰»، «ژن خوک» و «پیشونی سفید۳» در نوروز ۹۸ به روی پرده سینماهای همدان می رود.
وی اضافه کرد: با پیگیری های صورت گرفته همه فیلمهای اکران نوروزی در پایتخت، برای همدان نیز اختصاص یافته و نمایش داده می شود.
«چهارانگشت» فیلمی به کارگردانی حامد محمدی و قصه دو دوست است که برای اتمام یک کار ناتمام به کامبوج سفر می کنند و درگیر ماجراهایی می شوند و «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی در سه فاز به زندگی جهان پهلوان تختی در مقطع کودکی، نوجوانی و بزرگسالی می پردازد.
«متری شیش و نیم» اثر سعید روستایی است که معضل اعتیاد را روایت می کند و همچنین مسعود ده نمکی هم در «زندانی ها» داستان دانشجوی جوانی را روایت می کند که قصد دارد برای پایان نامه اش روی تعدادی زندانی تحقیق کند.
«رحمان ۱۴۰۰» هم مشکلات مالی رحمان را به تصویر می کشد که در پاسخ به درخواست کمک از مدیرعامل شرکت چکی برای سال ۱۴۰۰ دریافت می کند و سعید سهیلی هم در «ژن خوک» به سراغ آقازاده ها و ژن های خوب رفته و این معضل اجتماعی را به چالش می کشد.
فیلم «پیشونی سفید ۳» به کارگردانی سید جواد هاشمی داستانی از اتفاق های تازه ای که در زندگی پیشونی سفید می افتد را به تصویر کشیده است.
۷۵۲۷/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


اکران نوروزی


سینماهای همدان

نظرات بسته شده است.