از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91884

78 بازدید

غلامرضا فرجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره آخرین تصمیمات درباره بهای بلیت سینماها، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان سینمایی داشتیم درخواست صنوف افزایش بهای بلیت سینماها در تمام روزهای هفته بود ولی قیمت نهایی که در بخشنامه تاریخ ۲۸ اسفندماه مصوب و ابلاغ شده برای […]

غلامرضا فرجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خطرنگار، درباره آخرین تصمیمات درباره بهای بلیت سینماها، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان سینمایی داشتیم درخواست صنوف افزایش بهای بلیت سینماها در تمام روزهای هفته بود ولی قیمت نهایی که در بخشنامه تاریخ ۲۸ اسفندماه مصوب و ابلاغ شده برای روزهای مختلف قیمت‌های متفاوتی در سینماها تعیین شده است.
وی با اشاره به اینکه حداکثر قیمت بلیت در سینماهای مدرن در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ هزار تومان است، گفت: روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۹ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۸ هزار تومان خواهد بود.
سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: بهای بلیت سینماهای ممتاز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۱۱هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۷ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۳هزار تومان است.
فرجی توضیح داد: قیمت بلیت در سینماهای درجه یک در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۹ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵۵۰۰ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۱ هزار تومان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: قیمت بلیت در سینماهای درجه دو نیز در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه حداکثر ۷ هزار تومان، روزهای سه‌شنبه (نیم‌بها) ۵ هزار تومان و پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۰هزار تومان تعیین شده است.
فرجی با تاکید بر اینکه این مبالغ بدون احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده تعیین شده است، گفت: بنابراین سینماداران باید براساس قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، با اضافه کردن ۹ درصد مالیات به ارزش‌افزوده اقدام کنند که به این ترتیب مثلاً قیمت بلیت ۱۸ هزار تومانی به حدود ۲۰ هزار تومان می‌رسد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: بهای بلیت سینما در شهرستان‌ها افزایش جداگانه نداشته به همین دلیل مالیات بر ارزش‌افزوده جداگانه باید دریافت شود.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

انتهای پیام /*


فرهنگی


سینما


قیمت بلیت


فرجی

نظرات بسته شده است.