از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91880

69 بازدید

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران امروز- سه شنبه- با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.سفیر سوریه در تهران در این دیدار حضور بشار اسد رییس جمهوری سوریه در تهران را نشان از روابط راهبردی میان دو کشور دانست و […]

به گزارش خطرنگار، از خانه ملت، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران امروز- سه شنبه- با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.
سفیر سوریه در تهران در این دیدار حضور بشار اسد رییس جمهوری سوریه در تهران را نشان از روابط راهبردی میان دو کشور دانست و اظهار داشت: حضور بشار اسد در ایران به معنای نابودی تروریسم در منطقه است.
محمود، از مناسبات سازنده میان دو کشور و اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه،ابراز خرسندی کرد.
وی فعالیت های کمیسیون عالی مشترک ایران- سوریه را مثبت ارزیابی کرد و بر ضرورت گسترش تعاملات اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.
سفیر سوریه در تهران با تأکید بر استقلال و حفظ تمامیت ارضی سوریه بر خروج آمریکا از خاک سوریه تأکید کرد و مواضع آمریکا در قبال سوریه را مداخله گرایانه و متناقض خواند.

**امیرعبداللهیان بر تداوم روابط استراتژیک تهران- دمشق تاکید کرد
حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل نیز در این دیدار، با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی گفت: تداوم حضور بقایای تروریست ها و نظامیان خودخوانده خارجی در سوریه در تعارض با صلح و امنیت در منطقه است.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از راه حل سیاسی در سوریه ادامه خواهد داد.
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری سوریه به تهران و روابط ممتاز میان تهران – دمشق بر تداوم این رابطه استراتژیک و مستحکم تأکید کرد.
وی با انتقاد از رفتار و سیاست های آمریکا در قبال سوریه بیان کرد: متأسفانه ترامپ با رویکردی غیرسازنده، نسخه مداخله علیه سوریه را اکنون در قبال ونزوئلا دنبال می کند.
امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: امنیت منطقه امنیتی یکپارچه است و تلاش برای ناامن کردن یک کشور، امنیت تمام منطقه را تحت الشعاع قرار می دهد.
سیام*۳۰۶۱*۱۵۳۵

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


سفیر سوریه


امیرعبداللهیان

نظرات بسته شده است.