از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91862

71 بازدید

به گزارش بامداد چهارشنبه خطرنگار، به نقل از فرانسه، کمیته امنیت داخلی در مجلس نمایندگان ضمن ارائه این درخواست تاکید کرد که فیلتر کردن چنین تصاویر خشونت آمیزی «حائز اهمیت حیاتی» است. این کمیته از «مارک زاکربرگ» مدیر اجرایی فیسبوک، «سوزان ویچیکی» مدیر اجرایی یوتیوب، «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر و «استایا نادلا» مدیر اجرایی […]

به گزارش بامداد چهارشنبه خطرنگار، به نقل از فرانسه، کمیته امنیت داخلی در مجلس نمایندگان ضمن ارائه این درخواست تاکید کرد که فیلتر کردن چنین تصاویر خشونت آمیزی «حائز اهمیت حیاتی» است.
این کمیته از «مارک زاکربرگ» مدیر اجرایی فیسبوک، «سوزان ویچیکی» مدیر اجرایی یوتیوب، «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر و «استایا نادلا» مدیر اجرایی مایکروسافت خواسته است در خصوص انتشار چنین ویدیوهایی به کنگره گزارش دهند.
جمعه گذشته نمازگزاران مسلمان در دو مسجد در شهر «کرایست چرچ» نیوزیلند هدف حمله مسلحانه قرار گرفتند. این حمله ۵۰ کشته و ده ها زخمی در پی داشت. متهم اصلی این اقدام تروریستی فردی ۲۸ ساله به نام «برنتون هریسون ترنت» اهل استرالیاست که تصاویر جنایت وی از فیسبوک پخش شد و در شبکه های اجتماعی انتشار پیدا کرد.
فیسبوک اعلام کرده که یک میلیون و پانصد هزار ویدیوی مربوط به این جنایت را حذف کرده است. «بنی تامپسون» رئیس کمیته امنیت داخلی در مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به رسانه ها اعلام کرد: هفته گذشته یک تروریست از پلتفورم های شما برای انتشار یک ویدیویی وحشتناک از خشونت جمعی در سراسر دنیا استفاده کرد. تاکید می کنم که اولویت دادن به حذف چنین محتوای حساس و خشونت آمیزی حائز اهمیت حیاتی است.
شبک**۹۴۲۳**۱۷۰۸

انتهای پیام /*


سیاسی


کنگره آمریکا


نیوزیلند

نظرات بسته شده است.