از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91828

104 بازدید

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک بدر ۱ پایگاه نظامیان وابسته به سعودی در ارتفاعات النار واقع در جیزان عربستان را هدف قرار داد.این گزارش می افزاید که خودروهای امدادرسانی به سمت این پایگاه آموزشی نیروهای سعودی حرکت کردند.براساس این گزارش، واحد […]

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک بدر ۱ پایگاه نظامیان وابسته به سعودی در ارتفاعات النار واقع در جیزان عربستان را هدف قرار داد.
این گزارش می افزاید که خودروهای امدادرسانی به سمت این پایگاه آموزشی نیروهای سعودی حرکت کردند.
براساس این گزارش، واحد موشکی ارتش یمن همچنین یک فروند موشک بالستیک دیگر از نوع «بدر ۱» به سمت مواضع نظامیان سعودی در منطقه خوبه جیزان پرتاپ کرده است.
در همین حال نیروهای یمنی کنترل تعدادی از مقرهای نظامیان سعودی را در منطقه الطلعه واقع در نجران عربستان به دست گرفتند.
بنابراین گزارش شماری از نظامیان سعودی و نیروهای وابسته به ائتلاف به سرکردگی عربستان در عملیات نیروهای یمنی کشته یا زخمی شدند.
عربستان از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا،حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۱۶ هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.
شبک**۹۳۶۵**۱۳۹۲

انتهای پیام /*


سیاسی


یمن


عربستان


حمله موشکی

نظرات بسته شده است.