از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91812

65 بازدید

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در جریان این رقابت ها و در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. در دیگر بازی مهم برگزار شده از هفته هجدهم […]

به گزارش خبرنگار خطرنگار، در جریان این رقابت ها و در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، تیم های فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.
در دیگر بازی مهم برگزار شده از هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ جوانان گیلان، تیم های شهرداری فومن و بنادر و دریانوردی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست داد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده، تیم فوتبال سرخپوشان لاهیجان و شهرداری تولمشهر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم سرخپوشان لاهیجان با نتیجه سه بر صفر حریفش را مغلوب کرد و دیدار تیم های همشهری نصر و کیانمهر رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
اما در کم گل ترین بازی هفته هجدهم ، تیم های فوتبال حوانان شهرداری ماسال و ملوان جوان رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان جوان رشت با یک گل برابر حریفش به برتری دست یافت.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با کسب ۳۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال جوانان شهدای نویر انزلی با ۳۸ امتیاز دوم است و تیم فوتبال حوانان سرخپوشان لاهیجان با ۳۷ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
۷۲۸۵ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


گیلان

نظرات بسته شده است.