از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91806

35 بازدید

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، علی فرخزاد در نشست بررسی مشکلات ساخت جاده قزوین-الموت- کلاچای که با حضور دادستان، مدیران کل راه و شهرسازی و حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار شد،افزود: عملیات فنی بخشی از این جاده باید با رعایت الزامات زیست محیطی اجرا شود و همچنین مسیر عبور آب در حاشیه جاده […]

به گزارش سه شنبه شب خطرنگار، علی فرخزاد در نشست بررسی مشکلات ساخت جاده قزوین-الموت- کلاچای که با حضور دادستان، مدیران کل راه و شهرسازی و حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار شد،افزود: عملیات فنی بخشی از این جاده باید با رعایت الزامات زیست محیطی اجرا شود و همچنین مسیر عبور آب در حاشیه جاده نیز باید تعبیه شود تا بارشها و عبور آب موجب تخریب جاده نشود.
وی اظهار داشت: دولت هزینه هنگفتی برای ساخت این جاده متحمل شده و اجرای این مسیر ارتباطی موجب توسعه الموت و منطقه خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه محیط زیست را نباید فدای توسعه کرد و از سوی دیگر نباید جلوی توسعه را نیز گرفت، گفت: باید تلاش شود تا در اجرای این طرح کم ترین آسیب به محیط زیست وارد شود.
جاده در دست احداث قزوین-رحیم آباد-کلاچای ۱۴۵ کیلومتر بوده که ۷۰ کیلومتر آن در استان قزوین واقع شده و فاز نخست آن نیز به طول ۲۶ کیلومتر در اواخر سال ۹۲ کلنگ زنی شد.
نبود پیوست زیست محیطی برای این طرح موجب مانع در ادامه اجرای عملیات احداث آن شده است.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


امور زیربنایی


زیست محیطی


جاده قزوین


کلاچای

نظرات بسته شده است.