از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91787

126 بازدید

«لادن مهدوی» روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی در یکی از مسیرهای پرتردد جاده ای کشور قرار دارد و راه های این استان در ایام نوروز پرترافیک است به همین منظور تلاش شده خدمات با کیفیت در حوزه فناوری ارتباطات ارایه شود.وی بیان کرد: تقویت […]

«لادن مهدوی» روز سه شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی در یکی از مسیرهای پرتردد جاده ای کشور قرار دارد و راه های این استان در ایام نوروز پرترافیک است به همین منظور تلاش شده خدمات با کیفیت در حوزه فناوری ارتباطات ارایه شود.
وی بیان کرد: تقویت پوشش ارتباطی شبکه همراه در جاده های مواصلاتی استان از طریق افزایش ظرفیت TRX آنتن های مخابراتی در ایام High Season، ضرورت حفظ پایداری شبکه ارتباطی، تقویت کانال های ارتباطی سایت های تلفن همراه در نقاط گردشگری استان، فعال سازی رومینگ صوتی اپراتورها و رومینگ داده (شرکت خدمات ارتباطی های وب) در دستور کار اپراتورهای ارتباطی قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: هماهنگی لازم با اپراتورهای ارتباطی در خصوص قطع نشدن کامل و یا یک طرفه خطوط ثابت و سیار در ایام نوروز به دلیل بدهکاری صورتحساب ماهیانه به عمل آمده است.
مهدوی عنوان کرد: ارایه اینترنت پرسرعت رایگان در قالب شبکه وای فای (WIFI) در ۱۲ نوروزگاه مستقر در مبادی ورودی شهرستان های استان از دیگر خدمات این نهاد در ایام نوروز است.
وی گفت: برگزاری مسابقه فیلم ۹۰ ثانیه ای توسعه ارتباطات روستایی با عنوان «قاب توسعه» با محوریت توسعه ارتباطات و افزایش پوشش ارتباطی در مناطق روستایی نیز در ایام نوروز پیش بینی شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی اضافه کرد: مهمترین موضوعات این مسابقه توسعه بوم‌گردی و گردشگری محلی، توسعه صنایع‌دستی، تسهیل مبادلات مالی، توسعه آموزش و بهداشت است.
مهدوی عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی ارایه خدمات در تعدادی از دفاتر پستی، باجه‌های پست بانک و دفاتر پیشخوان دولت در ایام نوروز دایر است و فهرست این دفاتر در سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.markazi.ict.gov.ir قابل مشاهده است.
استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
۳۰۰۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


ارتباطات


ظرفیت های فناوری


اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.