از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91767

45 بازدید

به گزارش خبرنگار اجتماعی خطرنگار، سعید نمکی در پیامی ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: اثبات کنید که می خواهیم امسال میزان آسیب های ناشی از ترقه ها و مواد منفجره کم شود و بیمارستان های ما کمتر شاهد کسانی باشد که به خاطر استفاد از […]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خطرنگار، سعید نمکی در پیامی ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: اثبات کنید که می خواهیم امسال میزان آسیب های ناشی از ترقه ها و مواد منفجره کم شود و بیمارستان های ما کمتر شاهد کسانی باشد که به خاطر استفاد از مواد منفجره، دچار آسیب شدند.
وزیر بهداشت توصیه کرد: بگذارید دل پدر و مادرها خوش باشد و نوروز را به جای سپری کردن روی تخت بیمارستان ها، با شادی و نشاط دور هم سپری کنیم. می دانم که حرف وزیر بهداشت خود را گوش می کنید و می خواهید دل من و کسانی که شما را دوست دارند خوش کنید و دنبال کارهای خطرناک نروید.
وی افزود: به عنوان وزیر بهداشت غصه می خورم که خدای ناکرده امشب باید ببینم چقدر بچه های این سرزمین دچار آسیب می شوند. می دانید که اگر صورت لطیف و ظریف ما با همین مواد منفجره بسوزد، دیگر هیچ جراحی نمی تواند آن زیبایی قبلی را برگرداند.
نمکی توصیه کرد: به جای استفاده از مواد منفجره از همان شیوه های قدیم که ما، پدران و پدربزرگان شما استفاده می کردند، استفاده کنید و بگذارید نوروز را به جای سپری کردن روی تخت بیمارستان ها با شادی و نشاط سپری کنیم.
اجتمام *۹۱۰۴ * ۳۰۶۳

انتهای پیام /*


اجتماعی


وزیر بهداشت


چهارشنبه آخر سال


مواد منفجره

نظرات بسته شده است.