از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91765

52 بازدید

دبیر هیات ورزش های رزمی استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی جریان داشت، تیم گیلان با کسب پنج کمربند طلایی و یک مدال طلای بخش جدولی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد. جعفر رفعتی افزود: […]

دبیر هیات ورزش های رزمی استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی جریان داشت، تیم گیلان با کسب پنج کمربند طلایی و یک مدال طلای بخش جدولی، عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
جعفر رفعتی افزود: بر این اساس در جریان این رقابت ها و در رده سنی نونهالان ، پارسا حیدری از گیلان در وزن ۲۴ کیلوگرم با برتری برابر همه رقبای خود عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی افزود: در وزن ۲۶ کیلوگرم هیوا هوشمند ، در وزن ۲۸ کیلوگرم آریا پورارضی و در وزن ۳۰ کیلوگرم رده سنی نونهالان ، آیدین مریخ همگی از استان گیلان برابر تمامی رقبای خود به برتری دست یافتند تا عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این مسابقات را کسب کنند.
رفعتی ادامه داد: همچنین در رده سنی جوانان و در وزن ۴۱ کیلوگرم، امید محمدی رزمی کار شایسته گیلانی موفق شد با برتری برابر حریفان خود ، عنوان قهرمانی و کمربند طلایی این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی بزرگسالان نیز امین فرجی دیگر رزمی کار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن ۵۱ کیلوگرم حریفان خود را شکست داد تا مدال طلای بخش جدولی این دوره از رقابت ها را کسب کند.
دببر هیات ورزش های رزمی استان اضافه کرد: در رقابت های استریت فایت قهرمانی کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از لرستان ، کردستان ، گیلان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل و تهران حضور داشتند و رزمی کاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان بودند.
۷۲۸۵/۲۰۰۷

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


رشت


گیلان

نظرات بسته شده است.