از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91741

46 بازدید

به گزارش عصر سه شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص بیان داشت: شاید یکی از دلایل کاهش اتفاقات چهارشنبه آخرسال، همین کشفیات پلیس و همکاری مردم با پلیس باشد.فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تصریح کرد: برابر هماهنگی خوبی که با […]

به گزارش عصر سه شنبه خطرنگار، از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص بیان داشت: شاید یکی از دلایل کاهش اتفاقات چهارشنبه آخرسال، همین کشفیات پلیس و همکاری مردم با پلیس باشد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، تصریح کرد: برابر هماهنگی خوبی که با مقامات قضائی انجام گرفته، افراد خاطی چهارشنبه آخرسال تا پایان ۱۷ فروردین سال جدید در اختیار پلیس خواهند بود.
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه نوروزی امام (علی) در این فرماندهی، گفت: پیگیری موضوعات چهارشنبه آخرسال و ایام تعطیلات نوروزی از حیث عملیاتی و اطلاعاتی در این قراگاه مورد رصد قرار می گیرد .
خانچرلی گفت: پلیس غرب استان تهران با در نظر گرفتن تجارب سالیان قبل، اقدامات خوبی در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخرسال انجام داده که تا این لحظه اتفاق خاصی در این منطقه روی نداده است.
وی اشاره به نزدیکی ایام پایانی سال و تمهیدات ویژه پلیس و افزایش گشت های خودرویی و موتوریی و همچنین ایجاد ایستگاه پلیس در محورهای ورودی و خروجی شهرستان های غرب استان تهران ، خاطر نشان کرد: بستن خیابان ، میادین و ایجاد مزاحمت برای شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و با افرادی که با عدم رعایت قانون از این خطوط عبور کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کنترل سارقان ساکن در غرب استان تهران در ایام تعطیلات نوروزی بیان داشت: در این راستا در یک ماه گذشته دو مرحله طرح دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری انجام گرفت که در نتیجه آن یک هزار و ۳۰۰ نفر با سوابق متعدد دستگیر شدند.
وی از راه اندازی ۱۴۵ ایستگاه پلیس در محورهای درون و برون شهری غرب استان تهران خبر داد و بیان داشت: پلیس در این نقاط آماده ارائه خدمات انتظامی و راهنمایی مسافران نوروزی خواهد بود.
خانچرلی با بیان اینکه کلیه دوربین های جاده ها در محورهای ‘تهران – قم ‘، ‘تهران –ساوه ‘، ‘ ملارد – صفادشت ‘ و سایر محورها بیان داشت: گشت های نامحسوس پلیس راه در نقاط حادثه خیز استقرار خواهند داشت و پلیس به رانندگان توصیه می کند ضمن رعایت قوانین با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی بیان داشت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی و تماس با سامانه ۱۱۰ در سال جاری ۲۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است که از یک میلیون و ۶۳۴ هزار تماس در غرب استان تهران، ۷۳۶هزار تماس عملیاتی شده که در زمینه حوزه عملیاتی این گونه تماس ها نیز، ۴۱ درصد افزایش تماس داشته ایم.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بازدید از ۳۲ هزار واحد صنفی در یک سال گذشته، گفت: کنترل تالارها و باغ تالارها در دستور پلیس قرار داشته و در این راستا یکی از تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم غیرمجاز کرده بود با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.
وی در ادامه از افزایش ۶۷ درصدی کشف کالای قاچاق طی یک سال گذشته، خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته ۸۴۷ پرونده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شد که ارزش این کالاها هزار و ۵۸۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
خانچرلی ادامه داد: کشف ۱۸ تن و ۵۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر و جمع آوری هشت هزار و ۵۰۰ معتاد و انهدام ۲۲ باند بزرگ بخشی از توفیقات پلیس غرب استان تهران در حوزه مواد مخدر در یک سال گذشته بوده است.
تهرام/۸۱۳۸//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


مواد محترقه


چهارشنبه سوری

نظرات بسته شده است.