از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91739

59 بازدید

به گزارش خطرنگار، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با هدایت شایسته متشرعی قرار است از هفتم فروردین آغاز شود و برهمین اساس کادرفنی تیم ملی از ۲۵ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده اند. اولین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی تا یازدهم فروردین ادامه خواهد داشت و ملی […]

به گزارش خطرنگار، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بانوان ایران با هدایت شایسته متشرعی قرار است از هفتم فروردین آغاز شود و برهمین اساس کادرفنی تیم ملی از ۲۵ بازیکن برای حضور در این اردو دعوت کرده اند. اولین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی تا یازدهم فروردین ادامه خواهد داشت و ملی پوشان زیر نظر مربیان به تمریناتشان ادامه می دهند.
سعیده علی، کیمیا یزدیان، سارا اعتماد، مریم ایزدبین و دلارام وکیلی از گروه بهمن
پریسا کرمی گاز تهران
زهرا حق جو از صدرای شیراز
معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، آناهین خداوردیان و ساغر آجیلی از نامی نو اصفهان
شیدا شجاعی، فرزانه فروتن، وانه خچومیان و سحر نجفی از دانشگاه آزاد
فائزه شهریاری، محدثه قاسمی و الناز سیاهی از نفت آبادان
شادی عبدالوند، نگین رسولی پور، گلشید امیدیان، ادنا عیسائیان، روژانو محمودی و مهسا تقی زاده از هیرو تهران نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.
از نکات جالب توجه لیست تیم ملی، حضور اکثر بازیکنان دعوت شده به اردوی سه نفره در اردوی پنج نفره است. به جز ۲ نفر تمامی بازیکنان حاضر در تیم ملی سه نفره در اردوی تیم ملی پنج نفره هم حضور دارند.
نکته دیگر سرپرستی شبنم کلاهی در تیم ملی بزرگسالان است که در این مدت بدون اینکه از طرف فدراسیون حکمی داشته باشد، در بسکتبال بانوان فعالیت داشته و نقش مشاور نائب رئیس بانوان را ایفا کرده است و هم اکنون نیز سرپرست تیم ملی شده است.
به نظر می رسید در اردوی اول تیم ملی بازیکنان بیشتری به تمرینات دعوت شوند که به دلیل مشکلات مالی و البته نبود خوابگاه کافی تعداد نفرات کاهش داشته است. هنوز خوابگاه های تالار بسکتبال آزادی به طور کامل آماده نشده است.
عسل پورحیدری دختر نائب رئیس بانوان فدراسیون نیز علی رغم اعلام شایسته متشرعی و تاکیدش مبنی بر حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی در بین نفرات دعوت شده حضور ندارد.
ورزشی**۹۲۱۹**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


بسکتبال بانوان


تیم ملی بسکتبال بانوان


فدراسیون بسکتبال

نظرات بسته شده است.