از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91731

109 بازدید

به گزارش خطرنگار، کارگران اخراجی میدان آزادگان شمالی همزمان با ۲۲ بهمن امسال بعد از مدت ها حضور در لیست انتظار بکارگیری شدند اما اشتغال این تعداد نیرو حتی به یک ماه هم نرسید و در نهایت ۲۳ نفر از این کارگران که همگی نیروهای حراست این میدان هستند در ۱۱ اسفندماه به دلیل آنچه […]

به گزارش خطرنگار، کارگران اخراجی میدان آزادگان شمالی همزمان با ۲۲ بهمن امسال بعد از مدت ها حضور در لیست انتظار بکارگیری شدند اما اشتغال این تعداد نیرو حتی به یک ماه هم نرسید و در نهایت ۲۳ نفر از این کارگران که همگی نیروهای حراست این میدان هستند در ۱۱ اسفندماه به دلیل آنچه نیروهای غیربومی خوانده شده، از کار بیکار شدند.
این کارگران که همگی خود را از اهالی روستاهای اطراف این میدان نفتی معرفی کرده اند، خواستار شفاف سازی این اقدام صورت گرفته هستند که چرا برخی مسئولان به بهانه استخدام دیگر نیروهای مورد نظر خودشان ، ما کارگران بومی را اخراج کرده اند.

*شرکت مهندسی توسعه: برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران باید نامه نگاری شود
این افراد در دومین روز تجمع خود خواستار پاسخگویی مسئولان هستند و در همین خصوص پیگیری خبرنگار ما با شرکت مهندسی توسعه نفت (متن) بی نتیجه ماند.
در تماس خبرنگار خطرنگار، با دفتر مدیرعامل این شرکت یکی از کارکنان در پاسخ به پیگیری های صورت گرفته، بیان داشت: در این رابطه مکاتبات اداری نیاز است و در حال حاضر امکان پاسخگویی وجود ندارد.
این کارمند شرکت مهندسی توسعه نفت بدون کوچکترین همکاری برای پیگیری موضوع تجمع کارگران از ادامه مکالمه با خبرنگار جمهوری اسلامی خودداری کرد.
همچنین پیگیری های این برای صحبت با فرماندار هویزه نیز بی نتیجه ماند.
شهرستان هویزه در جنوب غربی خوزستان، قرار دارد. میدان نفتی آزادگان در حدود ١٢٠ کیلومتری غرب اهواز (غرب رودخانه کارون) در منطقه مرز مشترک بین ایران و عراق تالاب هورالعظیم قرار گرفته است.
۹۹۳۱/۶۰۶۴

انتهای پیام /*


اجتماعی


هویزه


میدان نفتی آزادگان شمالی


تجمع

نظرات بسته شده است.