از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91682

97 بازدید

به گزارش خطرنگار، سید«علی آقازاده» روز سه شنبه در همایش بخشداران استان مرکزی، افزود: برخی منتقدان در راستای تخریب برنامه های اقتصادی و فرهنگی دولت گام بر می دارند که این مهم روحیه امید را در جامعه تضعیف می کند بنابراین بخشداران به عنوان فرماندهان خط مقدم دولت در روستاها وظیفه دارند با صداقت و […]

به گزارش خطرنگار، سید«علی آقازاده» روز سه شنبه در همایش بخشداران استان مرکزی، افزود: برخی منتقدان در راستای تخریب برنامه های اقتصادی و فرهنگی دولت گام بر می دارند که این مهم روحیه امید را در جامعه تضعیف می کند بنابراین بخشداران به عنوان فرماندهان خط مقدم دولت در روستاها وظیفه دارند با صداقت و راستگویی خدمات دولت را به صورت کارشناسی برای جامعه هدف خود تشریح و تبیین کنند.
وی ادامه داد: بخشداران و فرمانداران باید در راستای بهبود سطح رضایتمندی عمومی گام برداشته و در مواردی که قانون اجازه می دهدهمراه با کشاورزان و دامداران محل خدمت خود نهایت همکاری را داشته باشند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: بخشداران باید با حضور مستمر در روستاها و مناطق محل خدمت خود، مشکلات و مسایل را به صورت کارشناسی فهرست بندی کرده و در راستای حل مشکلات به صورت اولویت بندی گام بردارند.
آقازاده گفت: بخشداران شهرستان ها باید با مشارکت مردم و بخش خصوصی به تناسب ظرفیت روستاها برای تحقق اهداف اقتصادی دولت گام بردارند و با استفاده از امکانات موجود، روستایی آباد و در خور شأن ساکنان آن بسازند.
وی گفت: با توجه به تبلیغات سوء که در داخل و بیرون علیه دولت وجود دارد نیاز است که بخشداران با ارتباط گرفتن هر چه بیشتر با مردم امید و انگیزه را در میان مردم افزایش دهند.
استاندار مرکزی بیان کرد: بخشداران نوک پیکان دولت در ارتباط گرفتن با مردم ‌هستند و باید از تمام ظرفیت خود در این راستان استفاده کنند.
آقازاده افزود: بخشدارانی که در محل خدمت خود سکونت ندارند شناسایی و نسبت به ادامه فعالیت آنان تصمیم گیری می شود چرا که بخشداران باید به صورت تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند و در صورتی که به هر دلیلی نمی توانند سکونت کنند باید حداکثر هفته ۲ مرتبه آن هم با هماهنگی فرماندار محل خدمت خود را ترک کنند.
استاندار مرکزی افزود: جذب سرمایه گذار و تلاش برای ایجاد اشتغال مولد روستایی نیز یکی دیگر از وظایف مهم بخشداران است که باید در برنامه های اصلی بخشداران در سال آینده گنجانده شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز گفت: کارکنان دولت به خصوص بخشداران باید بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید حرکت کنند.
«سعید فرخی» افزود: کارکنان دولت، فرمانداران و بخشداران باید برنامه ای اتخاذ کنند که انتطارات و توقعات مردم بالا نرود و زندگی عموم جامعه بر اساس شرایط موجود ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: مشکلات و تنگناهای اقتصادی کشور باید به مردم منتقل شود و آحاد جامعه باید بدانند که تامین گوشت منجمد و سایر کالاهای ضروری به لحاظ انتقال پول بسیار سخت است.
فرخی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران وظیفه دارند مشکلات واحدهای تولیدی را در منطقه خدمتی خود پیش از حاد شدن مشکلات تشخیص داده و نسبت به حل مشکلات با رعایت اصل سلسله مراتب گام های اساسی بردارند.
وی با بیان اینکه همدلی و هماهنگی برون دستگاهی نقش مهمی در حل مشکلات دارد بیان کرد: مدیریت ارشد استان تمامی اختلاف نظرها را کنار گذاشته و از تمام ظرفیت در راستای حل چالش ها و تنگناها استفاده می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی افزود: خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است اما برخی افراد با سیاه نمایی دولت را عامل اصلی مشکلات معرفی می کنند.
فرخی گفت: دولت منکر وجود مدیریت های ناکارآمد و تصمیم های غلط نیست اما اینکه دولت را عامل تمام مشکلات بدانیم بی انصافی است.
وی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری مردم و مسئولان موظف هستند که مقابل توطئه های آمریکا ایستادگی کنند و دولت هم با وجود مشکلات بسیار در سال جاری گام های مهمی در این راستا برداشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی اظهار داشت: با وجود اینکه سال جاری به لحاظ اقتصادی بسیار سخت به مردم و مسئولان گذشت اما استان مرکزی به لحاظ راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل رتبه نخست کشور را به دست آورد.
فرخی افزود: بهره برداری از واحدهای تولیدی استان مرکزی در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته و بخش عمده ای از طرح های استان در سال جاری طرح های اقتصادی بود این مهم نشان از بالندگی و توسعه همه جانبه استان می دهد.
وی بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی جدید امسال در استان مرکزی ایجاد شد که در نوع خود بی بدیل و ارزشمند بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی از فرصت های مختلف در راستای تضعیف دستاوردهای نظام استفاده می کنند که در این شرایط کارکنان دولت به خصوص بخشداران وظیفه دارند با شفاف سازی و امیدبخشی در جامعه در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمنان حرکت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز گفت: کارکنان دولت با آگاهی کامل از شرایط موجود مسئولیت پذیرفته اند بنابراین باید با تمام توان خود در راستای حل مشکلات و تقویت بنیه اقتصادی مردم گام بردارند.
«بهروز اکرمی» افزود: بخشداران باید نسبت به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشند و در شبانه روز مدتی را برای مطالعه در حیطه کاری خود اختصاص دهند.
استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش و ۷۹۵ روستای دارای دهیاری دارد.
۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


اجتماعی


بخشداران


تقویت ارتباط با مردم


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.