از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91663

48 بازدید

به گزارش خطرنگار، ،حجت الاسلام کریم اسدی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: این همایش بر اساس برنامه ریزی باید اواخر اسفند ماه جاری برگزار می شد و نامساعد بودن شرایط جوی منطقه و مشکل بودن حضور میهمانان ساکن در مناطق مختلف کشور دلیل تغییر زمان همایش به اردیبهشت ماه سال […]

به گزارش خطرنگار، ،حجت الاسلام کریم اسدی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: این همایش بر اساس برنامه ریزی باید اواخر اسفند ماه جاری برگزار می شد و نامساعد بودن شرایط جوی منطقه و مشکل بودن حضور میهمانان ساکن در مناطق مختلف کشور دلیل تغییر زمان همایش به اردیبهشت ماه سال آینده است.
حجت الاسلام اسدی اضافه کرد: تلاش می شود تا با برگزاری چنین برنامه هایی، کوتاهی های گذشته در خصوص معرفی شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی منطقه جبران شود .
او اظهار داشت: در این همایش که با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می شود از ۱۳ چهره فاخر علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و نظامی شهرستان تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه محدودیت اعتبارات فرهنگی نباید مانع برگزاری چنین برنامه هایی شود، اظهار کرد: در بسیاری از موارد همت والا و داشتن انگیزه لازم موثرتر از داشتن پول لازم برای انجام این امر است.
امام جمعه خلخال گفت: انتظار از مسئولان و مردم شهرستان معرفی و استفاده ازظرفیت های منطقه به خصوص ظرفیت فرهنگی و نیروی انسانی کارامد و فرهیخته در جهت توسعه همه جانبه است .
وی افزود: در گذشته به معرفی و استفاده از ظرفیت شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی این شهرستان بی توجهی شده است که باید این نقیصه جبران شود.
برگزاری همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر خلخال از سه سال پیش در جلسات شورای فرهنگ عمومی این شهرستان مطرح و اواخر پاییز امسال اجرای آن نهایی و مورد تایید اعضای این شورا قرار گرفت.
شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل از دیرباز مهد پرورش علما و دانشمندان بوده و افراد برجسته علمی چون استاد سیدعبدالرحیم خلخالی، آیت الله یکتایی، ملا محمد صالح خلخالی، ملا محمد خلخالی و آیت‌ الله جوادی زاویه در دامن این دیار فرهنگ دوست و عالم پرور تربیت یافته و در خدمت جامعه بوده اند.
۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


همایش


مفاخر


خلخال

نظرات بسته شده است.