از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 91022

70 بازدید

به گزارش خطرنگار، در این مسابقات که زیرنظر فدراسیون برگزار شد ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور به مدت چهار روز در خانه اختصاصی شطرنج با هم به رقابت پرداختند.در پایان این پیکارها، رضا روزبه هیان از تهران، محمد زینتی از همدان و آرمان سرستیان از استان یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را […]

به گزارش خطرنگار، در این مسابقات که زیرنظر فدراسیون برگزار شد ۱۰۰ ورزشکار از سراسر کشور به مدت چهار روز در خانه اختصاصی شطرنج با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این پیکارها، رضا روزبه هیان از تهران، محمد زینتی از همدان و آرمان سرستیان از استان یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
به نفرات برتر مدال، لوح و جوایزی تقدیم شد.
رئیس هیات شطرنج استان یزد گفت: همه ساله این رقابت ها به صورت آزاد در ۲ بخش دختران و پسران برگزار و نقش مهمی در ایجاد انگیزه و ارتقای این رشته دارد.
وحیده صوابیه در حاشیه برگزاری این رقابت ها به اهمیت برگزاری این مسابقات با حضور بازیکنان برجسته کشور و همچنین معرفی یزد به سایر مناطق اشاره کرد.
وی اظهار داشت: هم اکنون حدود یک هزار نفر ورزشکار یزدی در رشته شطرنج فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند.
استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد و هیات شطرنج در تمام شهرستان ها فعال است .
۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

انتهای پیام /*


ورزش


شطرنج


قهرمانی ایران


یزد

نظرات بسته شده است.