از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90808

73 بازدید

دکتر«پریا بهرامی» روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: آمبولانس های اورژانس در پایگاه شهری و جاده‌ای استان مرکزی با هدف امدادرسانی به مصدومان مستقر هستند و بالگرد اورژانس هوایی نیز در تعطیلات نوروزی خدمات رسانی دارد.وی اظهار داشت: آمبولانس های اورژانس استان برای اطمینان خاطر در سطح جاده‌های استان مرکزی تردد دارند […]

دکتر«پریا بهرامی» روز شنبه در گفت و گو با خطرنگار، افزود: آمبولانس های اورژانس در پایگاه شهری و جاده‌ای استان مرکزی با هدف امدادرسانی به مصدومان مستقر هستند و بالگرد اورژانس هوایی نیز در تعطیلات نوروزی خدمات رسانی دارد.
وی اظهار داشت: آمبولانس های اورژانس استان برای اطمینان خاطر در سطح جاده‌های استان مرکزی تردد دارند و در تعطیلات نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و۱۷ تا ۲۰ در حاشیه جاده‌های استان مرکزی هستند.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: طرح ستاد نوروزی اورژانس استان از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.
دکتربهرامی افزود: بهداشت سلامت و محیط زیست از ۱۰ کمیته‌ زیرمجموعه ستاد خدمات سفر استان مرکزی است که مسؤولیت آن برعهده دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سه هزار و ۵۹۲ ماموریت امدادرسانی در نوروز سال گذشته و در طرح سلامت اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد که در راستای آن سه هزار و ۵۹۲ مصدوم خدمات امدادی دریافت کردند.
۱۵ پایگاه امداد ۱۱۵ در استان مرکزی دایر است.
۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهارهزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای این استان تردد می کنند.
۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام /*


اجتماعی


اورژانس


امداد نوروزی


استان مرکزی

نظرات بسته شده است.