از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90795

143 بازدید

به گزارش خطرنگار، مهدی تارتار جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: پارس جنوبی در این بازی بدشانس هم بود زیرا در نیمه نخست موقعیت‌های زیاد گلزنی را از دست داد و در برابر حریفی که تنها برای یک امتیاز وارد زمین شده بود تن […]

به گزارش خطرنگار، مهدی تارتار جمعه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: پارس جنوبی در این بازی بدشانس هم بود زیرا در نیمه نخست موقعیت‌های زیاد گلزنی را از دست داد و در برابر حریفی که تنها برای یک امتیاز وارد زمین شده بود تن به شکست دادیم.
وی یادآورشد: کیفیت بد زمین و وزش باد نیز در روند بازی دو تیم تاثیرگذار بود.
تارتار ادامه داد: در این بازی از روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم و در این راستا بخاطر دومین شکست خانگی از هواداران عذرخواهی میکنم.
وی گفت: در این بازی فرزاد حاتمی بازیکن بلند قامت پارس جنوبی نیز مصدوم و از زمین بیرون رفت که این مهم روند تیمی را با مشکل مواجه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی اظهارداشت: از هم اکنون باید خودمان را برای بازی بعدی برابر پدیده آماده کنیم تا به نوعی این شکست را جبران کنیم.
وی افزود: در ادامه بازی ها باید تلاش کنیم تا تیم در جدول بازی ها به جایگاه مناسبی دست یابد.
ماشین سازی با این برد ۲۵ امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
پارس جنوبی نیز با این شکست همچنان با ۲۵ امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده هشتم جدول باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته بیست و سوم بازی ها به مصاف پدیده شهر خودرو می رود و ماشین سازی تبریز نیز با فولاد خوزستان دیدار می کند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


پارس جنوبی


لیگ برتر

نظرات بسته شده است.