از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90766

142 بازدید

به گزارش خطرنگار، محمد رضا مهاجری جمعه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: پارسال که بها جم آمدم این زمین باکیفیت ترین زمین لیگ بود ولی امسال به بد ترین زمین لیگ تبدیل شده است.وی یادآورشد: از این خرابی زمین بیشتر تیم میزبان متضرر می […]

به گزارش خطرنگار، محمد رضا مهاجری جمعه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: پارسال که بها جم آمدم این زمین باکیفیت ترین زمین لیگ بود ولی امسال به بد ترین زمین لیگ تبدیل شده است.
وی یادآورشد: از این خرابی زمین بیشتر تیم میزبان متضرر می شود که نیمی از بازی های خود را در این زمین انجام می دهند.
مهاجری در ارتباط با بازی تیمش با پارس جنوبی جم نیز گفت: در نیمه نخست بازی برابر پارس جنوبی حریف را کنترل کردیم ولی در نیمه دوم برخلاف نیمه نخست باد بیشتر به سود تیم ما وزید و این به روند تیمی ما کمک کرد.
وی افزود: بازیکنان ماشین سازی تلاش زیادی در این بازی متحمل شدند و حاصل کار آنها کسب سه امتیاز ارزشمند در بازی خارج از خانه بود.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در ارتباط با هواداران پارس جنوبی جم نیز گفت: آنها از نظر فرهنگی تماشاگران خوب و فهیمی هستند و بسیار کم پیش می آید که به بازیکنان و سرمربی حریف توهین کنند.
مهاجری ادامه داد: امیدوارم این تماشاگران تحت ‌تاثیر بازی‌های لیگ قرار نگرفته و فرهنگ خوب‌ خود را حفظ کنند.
وی گفت: انها با فرهنگ غنی خود الگویی برای تمام تماشاگران تیم‌های لیگ برتری باشند.
مهاجری در واکنش به قصد تمارض‌ و وقت‌کشی دخسوس دروازه بان تیمش اظهار داشت: من مخالف این نظر هستم زیرا در کل مسابقه ۲ بازیکن ما به زمین افتادند که بازیکنان ما مصدوم بودند تا جایی که یکی از آنها به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.
وی در مورد قضاوت داور مسابقه نیز عنوان کرد: در هر شرایطی احترام داوران را نگه داشته و سعی کرده‌ام آخر هر مسابقه به آنها خسته نباشید بگویم.
مهاجری ادامه داد: بدون شک هر چقدر فشار روی داوران بگذاریم به ضرر خودمان است، چرا که باعث می‌شود آنها با استرس سوت زده و دچار اشتباه شوند.
وی تاکید کرد: به‌هرحال داشته‌های فوتبالی ما همین داوران هستند و نمی‌توانیم آنها را تغییر دهیم.
مهاجری ادامه داد: با این وجود معتقدم در دیدار امروز ماشین سازی و پارس جنوبی جم داوری به سود جمی‌ها بود.
ماشین سازی با این برد ۲۵ امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.
پارس جنوبی نیز با این شکست همچنان با ۲۵ امتیاز و با تفاضل گل بهتر در رده هشتم جدول باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته بیست و سوم بازی ها به مصاف پدیده شهر خودرو می رود و ماشین سازی تبریز نیز با فولاد خوزستان دیدار می کند.
۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام /*


ورزش


لیگ برتر


فوتبال


ماشین سازی

نظرات بسته شده است.