از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 90567

127 بازدید

امیرحسین قاسمی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، به تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش و تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: قرارداد هفت فیلم سینمایی برای اکران نوروزی ثبت شده که این آثار از ۲۵ اسفند ماه نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد. […]

امیرحسین قاسمی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خطرنگار، به تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش و تعیین تکلیف فیلم‌های اکران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: قرارداد هفت فیلم سینمایی برای اکران نوروزی ثبت شده که این آثار از ۲۵ اسفند ماه نمایش خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهند کرد.
وی با اشاره به اسامی فیلم های نوروزی سال ۹۸، افزود: اکران فیلم های سینمایی متری شش ونیم، غلامرضا تختی، چهار انگشت، زندانی ها، ژن خوک، پیشونی سفید ۳ و رحمان ۱۴۰۰ از روز شنبه آغاز می شود.
قاسمی درباره ادامه اکران برخی فیلم ها که به تازگی نمایش خود را آغاز کرده‌اند، گفت: فیلم قانون مورفی، پاردایس، سوتفاهم، هتریک، جن زیبا و بهشت گمشده در حال اکران هستند که زمان نمایش فیلم های روی پرده با شروع اکران فیلم های نوروزی به اتمام می رسد.
به گزارش خطرنگار، سینمایی واقع در شهرری که در بهمن ۱۳۸۹همزمان با برگزاری جشنواره فجر به روی مردم شهرری گشوده شد.
پردیس سینمایی راگا ری، پس از تعطیلی سینماهای معروف شهرری همچون کانون و مرمر کار خود را آغاز کرد.
۱۹۷۰//۱۳۴۸

انتهای پیام /*


فرهنگی


اکران نوروزی


فیلم و سینما


شهرستان ری

نظرات بسته شده است.