از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89628

135 بازدید

به گزارش دوشنبه شب خطرنگار، به نقل از رویترز، مقام عربستانی با اعلام این خبر افزود که تولید شرکت آرامکو در ماه آوریل ۶۳۵ هزار بشکه در روز خواهد بود که این مقدار کمتر از سفارش مشتریان نفت سعودی است.این مقام سعودی همچنین تاکید کرد: با وجود سفارشات بالای ۷٫۶ میلیون بشکه توسط مشتریان خارجی، […]

به گزارش دوشنبه شب خطرنگار، به نقل از رویترز، مقام عربستانی با اعلام این خبر افزود که تولید شرکت آرامکو در ماه آوریل ۶۳۵ هزار بشکه در روز خواهد بود که این مقدار کمتر از سفارش مشتریان نفت سعودی است.
این مقام سعودی همچنین تاکید کرد: با وجود سفارشات بالای ۷٫۶ میلیون بشکه توسط مشتریان خارجی، تنها ۷ میلیون بشکه نفت در روز به این مشتریان اختصاص داده شده است.
به نوشته رویترز، قیمت نفت در سال جاری با کاهش تولید نفت کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدان آن حفظ شده و تحریم های آمریکا علیه نفت ایران و ونزوئلا نیز تامین نفت را دشوار کرده است.
روز دوشنبه پس از اظهارات خالد الفالح وزیر نفت عربستان مبنی بر اینکه پایان دادن به سیاست کاهش تولید نفت اوپک تا ماه ژوئن امکان پذیر نیست، قیمت نفت برنت به بالای ۶۶ دلار رسید.
مقام عربستانی تاکید کرد که تولید نفت عربستان در ماه آوریل نیز زیر ۱۰ میلیون بشکه نفت در روز خواهد ماند که از حجم ۱۰٫۳۱۱ میلیون بشکه ای تعیین شده در توافق اوپک نیز پایین تر است.
اوپک به همراه روسیه و دیگر کشورهای صادرکننده نفت در آذرماه توافق کردند که از اول ژانویه به مدت ۶ ماه تولید نفت این مجموعه را ۱٫۲ میلیون بشکه در روز کاهش دهند.
شبد**۹۴۱۶**۹۱۲۲

انتهای پیام /*


سیاسی


تولید نفت اوپک


صادرات نفت عربستان


افزایش قیمت نفت

نظرات بسته شده است.