از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89607

59 بازدید

به گزارش خطرنگار، حمید شکری روز دوشنبه در آیین نیکوکاری دبستان استثنایی باغچه بان مراغه افزود: با توجه به وجود برخی کمبودهای آموزشی ویژه دانش آموزان معلول و استثنایی، معلمان و مربیان زحمت کش در ارائه خدمات آموزشی ایثاری بزرگ انجام می دهند.وی ادامه داد: خیران به عنوان حامیان بخش تعلیم و تربیت نیز همواره […]

به گزارش خطرنگار، حمید شکری روز دوشنبه در آیین نیکوکاری دبستان استثنایی باغچه بان مراغه افزود: با توجه به وجود برخی کمبودهای آموزشی ویژه دانش آموزان معلول و استثنایی، معلمان و مربیان زحمت کش در ارائه خدمات آموزشی ایثاری بزرگ انجام می دهند.
وی ادامه داد: خیران به عنوان حامیان بخش تعلیم و تربیت نیز همواره با گذشت از ذخایر تلاش های خود، دیگران و این فرزندان جامعه را در رسیدن به قله های پیشرفت و آموزش یاری می دهند.
وی اضافه کرد: اگر آحاد مردم، خیران و مسئولان از آموزش دانش آموزان دارای معلولیت و کم توان حمایت کنند، علاوه بر اجر معنوی زمینه ساز توسعه اجتماعی نیز خواهند بود.
وی افزود: خانواده ها نیز به عنوان مهم ترین ایفاگران نقش تعلیم و تربیت، علاوه بر نقش پدر و مادری، نقش انسانی را در آموزش این کودکان و فرزندان کم توان برعهده دارند.
وی اضافه کرد: استاد باغچه بان با بنا نهادن اولین مدارس کودکان کم توان تاکنون یادگارهای بزرگی در جای جای کشورمان در عرصه تعلیم و تربیت برجای گذاشته است.
مدیر دبستان استثنایی باغچه بان نیز گفت: این مدرسه به عنوان یکی از مدارس ویژه کودکان کم توان تاکنون موفقیت های بسیار علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی را توسط معلمان، مربیان و دانش آموزان کسب کرده و این امر با تلاش های بسیاری محقق شده است.
سجادی با اشاره به وضعیت نه چندان مناسب امکانات مدارس استثنایی افزود: با وجود تلاش های بسیار، هم اکنون این مدرسه از نظر سرانه آموزشی بسیار محروم است.
وی اضافه کرد: کمبود فضای فیزیکی، نبود سالن ورزشی و برخی امکاات آموزشی در این مدرسه برای دانش آموزان کم توان بیش از پیش احساس می شود.
به گزارش خطرنگار، در این آیین ۴۳ بسته غذایی، حمیتی، پوشاک و البسه جمع آوری شده به ارزش حدود ۱۵ میلیون تومان توسط خیران در بین تمامی دانش آموزان مدرسه باغچه بان توزیع شد.
هم اکنون ۴۶ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۰۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
۷۴۸۷/۵۱۸

انتهای پیام /*


اجتماعی


خانواده


آموزش و پرورش


جشن نیکوکاری

نظرات بسته شده است.