از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 89208

146 بازدید

به گزارش خبرنگارعلمی خطرنگار، منصور غلامی روز یکشنبه در آیین رونمایی از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری با بیان اینکه رویکرد بسیار جدی در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در کشور شکل گرفته است، افزود: این شرکت‌ها ارزشمند و قابل قدردانی هستند و قطعا تاثیرگذاری این شرکت‌ها […]

به گزارش خبرنگارعلمی خطرنگار، منصور غلامی روز یکشنبه در آیین رونمایی از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری با بیان اینکه رویکرد بسیار جدی در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه در کشور شکل گرفته است، افزود: این شرکت‌ها ارزشمند و قابل قدردانی هستند و قطعا تاثیرگذاری این شرکت‌ها نیاز به تلاش‌های مستمر مسئولان دارد.
وی با تاکید براینکه در شرایط خاص زمانی نحوه مدیریت ها و حساسیت نسبت به آن بیشتر می شود، افزود: بر این اساس صندوق نوآوری و شکوفایی باید برنامه هایی در خصوص عملکرد بهتر شرکت های دانش‌بنیان داشته باشد.
غلامی بیان کرد: در کارگروه صندوق نوآوری و شکوفایی در حال فعال‌تر کردن و تحرک بیشتر صندوق‌های پژوهش و فناوری هستیم و تلاش‌ها در این جهت است که حمایت‌های در نظر گرفته شده توسط کارگروه موفق‌تر از قبل اجرایی شود.
وزیر علوم افزود: در برنامه هایی که برای صندوق های پژوهش و فناوری درنظر گرفته شده امیدواریم با بازنگری در برنامه‌های قبلی و بررسی محدودیت‌ها و چالش‌ها و با نگاه به آینده تحولات جدیدی را در حوزه‌های فناوری شاهد باشیم.
وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به تمرکززدایی درعملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی، ابراز امیدواری کرد همکاری جدید این صندوق با صندوق‌های پژوهش و فناوری، نقطه عطفی برای ایده های فناورانه و دانش بنیان باشد.
همزمان با آیین رونمایی از برنامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری، ۹ قرارداد همکاری میان این مجموعه‌ها مبادله شد.
علمی **۹۳۴۰ ** ۱۰۵۵

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


وزیر علوم


صندوق نوآوری


صندوق های پژوهش و فناوری

نظرات بسته شده است.