از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88832

83 بازدید

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، حجت کرمانی وکیل محمدرضا خاتمی درباره اتهامات اعلام شده علیه موکل خود و جلسه رسیدگی به این اتهامات که قرار بود صبح امروز برگزار شود، اظهارداشت: پیرو مصاحبه موکلم با برنامه اینترنتی رودررو درباره تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری دهم، وی متهم به نشر اکاذیب شد.وی افزود: جلسه نخست رسیدگی به […]

به گزارش خبرنگار سیاسی خطرنگار، حجت کرمانی وکیل محمدرضا خاتمی درباره اتهامات اعلام شده علیه موکل خود و جلسه رسیدگی به این اتهامات که قرار بود صبح امروز برگزار شود، اظهارداشت: پیرو مصاحبه موکلم با برنامه اینترنتی رودررو درباره تخلفات انتخاباتی ریاست جمهوری دهم، وی متهم به نشر اکاذیب شد.
وی افزود: جلسه نخست رسیدگی به این اتهامات امروز – ۱۸ اسفند- به دلیل بلاتصدی بودن دادگاه برگزار نشد که به محض اعلام وقت بعدی دادگاه در وقت تعیین شده برای رسیدگی و دفاع حاضر می شویم.
کرمانی یادآور شد: وقت جلسه بعدی هنوز اعلام نشده است.
به گزارش خطرنگار، دادگاه محمدرضا خاتمی قرار بود امروز در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه دوم کیفری مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت برگزار شود.
محمدرضا خاتمی نایب رییس مجلس ششم و از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب آذر سال جاری و در پی اظهارت خود در برنامه اینترنتی «رو در رو» درباره انتخابات ریاست جمهوری دهم در سال ۸۸ به دادگاه فراخوانده شد.
‌سیام**۹۴۰۲**۳۲۰۲**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


محمدرضا خاتمی


دادگاه


اصلاح طلب

نظرات بسته شده است.