از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 88591

136 بازدید

محمد کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این نمایش به کارگردانی ‘مهیار صیفوری’ و نویسندگی ‘امیر رفیعی’ در ساعت ۱۹ روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه جاری میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی است.وی با بیان اینکه این اثر با موضوع های اجتماعی به روی صحنه می رود، افزود: این نمایش […]

محمد کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: این نمایش به کارگردانی ‘مهیار صیفوری’ و نویسندگی ‘امیر رفیعی’ در ساعت ۱۹ روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه جاری میزبان علاقه مندان هنرهای نمایشی است.
وی با بیان اینکه این اثر با موضوع های اجتماعی به روی صحنه می رود، افزود: این نمایش با تک بازی «لاوین خادم گیلانی» اجرا می شود.
به گزارش خطرنگار، نمایش «تکرار» منتخب حضور در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بود.
این نمایش مقام اول بازیگری زن و مقام دوم جایزه کارگردانی سی امین جشنواره تئاتر استانی مازندران و همچنین اثر برگزیده و مقام های اول کارگردانی و بازیگر زن جشنواره «تک» در سال جاری را در کارنامه افتخارات خود دارد.
به گزارش خطرنگار، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب، ماکو، نقده، ماکو، تکاب، مهاباد و بوکان در آذربایجان غربی فعالیت می کنند؛ ۲۱ گروه نمایشی ثبت شده در آذربایجان غربی وجود دارد و ارومیه با ۶ گروه و خوی با پنج گروه به ترتیب بیشترین گروه های نمایشی ثبت شده در این استان را به خود اختصاص داده اند.
تئاتر به عنوان دماسنج جامعه به چالش های مختلف اجتماعی حساسیت نشان می دهد و اهمیت وجود آن در جامعه به حدی است که تاثیرگذاری اش گاهی از سخنرانی های تربیتی بیشتر است زیرا از یک سو جوانان به هنرهای نمایشی گرایش دارند و از سوی دیگر تاثیرگذاری تئاتر با فراهم سازی زیرساخت ها افزایش می یابد.
۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنری


هنرهای نمایشی


تئاتر صحنه ای

نظرات بسته شده است.