از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87859

111 بازدید

به گزارش ایرنا؛ آرولادزه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس با بیان اینکه بازی در این ورزشگاه برای بازیکنانم سخت بود، افزود: حضور هزاران هوادار این بازی را جذاب و دیدنی تر کرده بود و این کار ما را سخت تر از قبل می کرد.وی افزود: به بازیکنانم به دلیل عملکرد قابل […]

به گزارش ایرنا؛ آرولادزه پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پرسپولیس با بیان اینکه بازی در این ورزشگاه برای بازیکنانم سخت بود، افزود: حضور هزاران هوادار این بازی را جذاب و دیدنی تر کرده بود و این کار ما را سخت تر از قبل می کرد.
وی افزود: به بازیکنانم به دلیل عملکرد قابل قبولی که مقابل تیم پرسپولیس داشتند، تبریک می گویم.
سرمربی تیم فوتبال پاختاکورازبکستان فضای امشب ورزشگاه آزادی را بسیار مطلوب خواند و اظهار داشت: ورزشگاه آزادی فضای دلچسبی داشت و از اینکه مقابل هواداران زیاد پرسپولیس این بازی برگزار شد، خوشحالم.
وی در مورد بخت قهرمانی پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: تازه در شب نخست رقابت های مرحله گروهی قرار داریم و پیش بینی این مساله خیلی سخت است. البته برای نتیجه سال گذشته این تیم در لیگ قهرمانان احترام زیادی قائل هستم اما الان زود است که بخواهیم از این موضوع صحبت کنیم.
سرمربی پاختاکور در مورد سبک بازی تیمش در ورزشگاه آزادی نیز خاطر نشان کرد: ما سبک همیشگی بازی خودمان را انجام دادیم و زیاد به تغییر سبک بازی فکر نمی کنیم در حال حاضر تیم جدیدی داریم و باید این روند را حفظ کنیم و بهتر شویم.
آرولادزه در پاسخ به سوالی درباره سبک و شیوه بازی پرسپولیس نیز اظهار داشت: برای ٩٠ دقیقه بازی به اینجا آمدیم و بهترین اتفاق هم حضور هواداران بود. چیزی که در این بازی به آن نیاز داشتیم نیز بدست آوردیم.

** تیم های فوتبالی باید در خانه و مقابل هوادارانشان بازی کنند
وی در مورد میزبانی ایران از تیم های عربستانی در کشور دیگر از جمله ازبکستان نیز گفت: من حمایت گر فوتبال هستم و دوست دارم چنین هوادارانی بازی ها را ببینند. هر کشوری فوتبال و هوادارانی دارد و تیم ها باید در خانه مقابل هوادارانشان بازی کنند و از این موضوع حمایت می کنم.
«صردار صبیر»بهترین بازیکن دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور نیز در این نشست خبری گفت: انتظار یک بازی سخت در دیدار نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل پرسپولیس داشتیم. از آینده خبری ندارم و نمی دانم چه چیزی در انتظار ماست اما تصور می کنم مقابل تیم پرسپولیس بازی خوب و قابل قبولی را انجام دادیم.
تیم پاختاکورسه شنبه شب در ورزشگاه آزادی میهمان تیم پرسپولیس بود و این تیم را با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف کرد.
ورزشی **۹۱۴۴ **ع ک**۹۱۲۹

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ قهرمانان آسیا


سرمربی تیم پاختاکور

نظرات بسته شده است.