از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87472

82 بازدید

سید حبیب الله موسوی بهار شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی‌های نوروزی در کمیته بهداشت و درمان اظهار داشت: بخش‌های مختلف درمان برای خدمات رسانی در نوروز امسال اعلام آمادگی کردند.وی از متولیان خواست، شیفت بندی در مراکز درمانی را به نحوی انجام دهند که هیچ بیمار یا فرد نیازمند ارایه خدمت در […]

سید حبیب الله موسوی بهار شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی‌های نوروزی در کمیته بهداشت و درمان اظهار داشت: بخش‌های مختلف درمان برای خدمات رسانی در نوروز امسال اعلام آمادگی کردند.
وی از متولیان خواست، شیفت بندی در مراکز درمانی را به نحوی انجام دهند که هیچ بیمار یا فرد نیازمند ارایه خدمت در ایام نوروز مستاصل نشود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: برای خدمات رسانی مطلوب لازم است حداقل ۲۵ درصد مطب پزشکان بخش خصوصی نیز فعال باشد.
موسوی بهار بیان کرد: کتابچه ای حاوی آدرس و محل دقیق مراکز فعال بهداشتی و درمانی باید در ستاد سفر استان تهیه شود همچنین این محل ها در بنر ثبت و در معرض دید عموم قرار گیرد.
وی از کاهش ۵۰ درصدی مرگ و میر مادران باردار خبر داد و گفت: توجه به این قشر باید به صورت ویژه باشد تا هیچ خانم بارداری در نوروز با محدودیت و مشکل مواجه نشود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: اورژانس هوایی در کنار اورژانس و امداد جاده‌ای برای خدمات رسانی در ایام نوروز فعال است.
موسوی بهار اضافه کرد: داروخانه‌ها، رادیولوژی‌ها و سونوگرافی‌ بخش خصوصی نیز در این ایام به‌ صورت شیفت بندی شده به مردم خدمات ارایه می دهند.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی در زمان بحران، تعطیلات و شرایط ویژه بیشترین خدمات را در ایجاد رضایتمندی مردم ارایه می‌دهد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: هماهنگی شیفت‌ها و آمادگی کادر درمان دانشگاه برای ایام نوروز از یک ماه قبل آغاز شده است.
ابراهیم جلیلی افزود: هیچ خدمتی در ایام نوروز متوقف نمی شود و تمامی کارکنان بخش درمان به صورت شیفت‌بندی شده خدمت ارایه می دهند.
وی اضافه کرد: بخشهای ویژه از قبیل «تروما» نیز به صورت ۲۴ ساعته و بدون محدودیت در نوروز سال ۹۸ فعال هستند.
معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از فعال بودن تمامی مراکز شبانه‌ روزی این حوزه و مراکز معین خبر داد.
علی عطایی تاکید کرد: نظارت در حوزه بهداشت از پانزدهم اسفند بر تمامی مراکز اقامتی، تفریحی، هتل‌ها و دیگر اماکن در جریان است.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با اشاره به تامین داروی مورد نیاز تا پایان فروردین ماه عنوان کرد: لیست مشترک بازرسی با دیگر سازمان‌ها از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت تهیه شده و داروخانه‌های کشیک نیز مشخص شده‌اند.
ایرج خدادادی ادامه داد: با همه بیمارستان‌ها مکاتبه برای تامین دارو صورت گرفته و تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۴۹۰ نیز در راستای اطلاع‌ رسانی به عموم مردم، ۲۴ ساعته پاسخگوی شهروندان است.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام /*


اجتماعی


بهداشت و درمان


طرح نوروزی


خدمات درمانی

نظرات بسته شده است.