از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 87003

132 بازدید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، تحلیلگران بازار طلا به رویترز اعلام کرده اند، تقویت ارزش دلار و رشد شاخص ها در بازارهای بورس جهان سبب تقویت میل به ریسک پذیری در میان سرمایه گذاران شده و به این ترتیب قیمت طلا دیروز (جمعه) بیش از یک درصد کاهش داشت و به پایین ترین رقم از […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خطرنگار، تحلیلگران بازار طلا به رویترز اعلام کرده اند، تقویت ارزش دلار و رشد شاخص ها در بازارهای بورس جهان سبب تقویت میل به ریسک پذیری در میان سرمایه گذاران شده و به این ترتیب قیمت طلا دیروز (جمعه) بیش از یک درصد کاهش داشت و به پایین ترین رقم از ماه ژانویه امسال (۱۱دی -۱۱ بهمن۹۷) رسید.
اکنون بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی یکهزار و ۲۹۳ دلار و ۸۰ سنت است و بنابراین بهای هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و ۸۷۲ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۳۲ هزار و ۱۵۱ تومان اعلام شده است.
امروز ( شنبه) در بازار مسکوکات نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، هر نیم سکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، هر ربع سکه یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و هر سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد.
علاوه براین در بازار ارز نیز صرافی های بانکی هر اسکناس یورو را ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان و هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رساندند.
پنجشنبه گذشته (۹ اسفند) به طور میانگین بهای هر اسکناس یورو در سامانه سنا ۱۵ هزار و ۳۳۶ تومان و هر دلار ۱۳ هزار و ۲۸۶ تومان بود؛ همچنین در سامانه نیما حواله هر یورو به طور متوسط ۱۰ هزار و ۸۲۶ تومان بود و معامله ای بابت حواله با دلار ثبت نشد.
اقتصام*۲۰۲۵**۱۵۵۹

انتهای پیام /*


اقتصاد


قیمت طلا


سکه


۱۱ اسفند

نظرات بسته شده است.