از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86772

86 بازدید

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز بجنورد اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرط مهم برای مشروعیت مسئولان، داشتن طهارت اقتصادی است.امام جمعه بجنورد افزود: فردی می تواند با فساد مبارزه کند که خود از این مشکل مبرا باشد. وی در بخش […]

به گزارش خطرنگار، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه امروز بجنورد اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شرط مهم برای مشروعیت مسئولان، داشتن طهارت اقتصادی است.
امام جمعه بجنورد افزود: فردی می تواند با فساد مبارزه کند که خود از این مشکل مبرا باشد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به گلایه های مردم از روند توزیع گوشت تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: این شایسته نیست که مردم در صف گوشت، دچار مشکل شوند.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: مدیران در این باره جهادی عمل کنند و تدبیر داشته باشند.
وی با اشاره به سفر بشار اسد و دیدار وی با رهبر مظعم انقلاب، آن را مهر تایید بر اقتدار جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: این ملاقات ذلت استکبار را به نمایش گذاشت.
امام جمعه بجنورد به روز درخت کاری هم اشاره کرد و اظهار داشت: در دین اسلام هم به حفظ محیط زیست تاکید و بر نگهداری و صیانت از طبیعت توجه شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به راه اندازی نماز جمعه برای مردم اهل سنت در بجنورد گفت: این امر هرگز یک اقدام سیاسی نیست و درخواست ما این است که آن را سیاسی نکنند.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


نماز جمعه


طهارت اقتصادی


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.