از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86755

113 بازدید

محمدابراهیم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: تولید این فیلم های کوتاه از کتاب های درسی با کمک صدا و سیما انجام می شود.وی افزود: قرار است این فیلم ها به کتاب های درسی پیوست شده و در آموزش و تدریس مورد استفاده قرار گیرد.مشاور معاون وزیر آموزش و […]

محمدابراهیم محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: تولید این فیلم های کوتاه از کتاب های درسی با کمک صدا و سیما انجام می شود.
وی افزود: قرار است این فیلم ها به کتاب های درسی پیوست شده و در آموزش و تدریس مورد استفاده قرار گیرد.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی اظهار داشت: برای ارتقای آموزش در مدارس، بیش از ۳۰۰ ساعت فیلم آموزشی هم برای معلمان تهیه شده است که تدریس استفاده می شود.

* محتوای کتب درسی تا ۱۴۰۱ تغییر نمی کند
محمدی در بخش دیگر سخنان خود در باره تغییر محتوای کتاب های درسی گفت: محتوای کتاب های آموزشی، نونگاشت است و از این رو تا سال ۱۴۰۱ تغییری در آن نخواهیم داشت.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: تغییرات احتمالی در محتوای درسی، بسیار جزئی و اندک خواهد بود.
وی در باره تاثیر گرانی کاغذ در قیمت کتاب های درسی گفت: افزایش قیمت ها به یقین تاثیر داشته است اما آموزش و پرورش با تدابیری که داشته، تلاش دارد تا کتاب درسی با کم ترین قیمت و حتی بدون دریافت سوبسید عرضه شود.
محمدی با بیان اینکه افزایش قیمت کتاب بیشتر از ۷ درصد نیست گفت: کتاب های سال تحصیلی آتی، تولید و برای سال ۹۹ پیگیری ها برای خرید و تامین کاغذ انجام شده است.
وی افزود: هزینه چاپ در کشور بالا است و تلاش داریم تا راهکارهایی برای استفاده چند باره از کتاب اندیشه شود و برخی کتاب ها، دوباره چاپ نشود.
مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: سالانه ۱۲۹ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان چاپ می شود.
۷۱۸۵/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*


اجتماعی


آموزش و پرورش


محتوای کتاب درسی


خراسان شمالی

نظرات بسته شده است.