از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 86081

38 بازدید

به گزارش خطرنگار، رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان شامگاه دوشنبه در این مراسم گفت: پیرو ابلاغ استاندار زنجان، دبیر جشنواره دانشجویی انتخاب شد و سپس برترین های پژوهشگر و فناور در دستور کار قرار گرفت.عباس ربیعی افزود: بر این اساس کمیته ای علمی با حضور تعدادی از روسای دانشگاه ها، معاونین پژوهش و فناور و […]

به گزارش خطرنگار، رئیس بنیاد نخبگان استان زنجان شامگاه دوشنبه در این مراسم گفت: پیرو ابلاغ استاندار زنجان، دبیر جشنواره دانشجویی انتخاب شد و سپس برترین های پژوهشگر و فناور در دستور کار قرار گرفت.
عباس ربیعی افزود: بر این اساس کمیته ای علمی با حضور تعدادی از روسای دانشگاه ها، معاونین پژوهش و فناور و رئیس پارک علم و فناوری تشکیل که با برگزاری ۲ جلسه کلیات و روند انتخاب دانشجویان پژوهشگر و فناور برتر مشخص شد.
این مسئول ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان هر سال در تیر و مهر ماه فراخوانی برای پشتیبانی از حمایت های علمی و فرهنگی دانشجویان دارد که با همکاری جهاد دانشگاهی نیز این کار انجام می شود.
ربیعی افزود: ۱۱۴نفر از دانشجویان شاخص استان در فراخوان بنیاد ملی نخبگان و ۲۶ نفر فراخوان دوم ثبت نام کردند که در مجموع ۱۴۰ نفر را شامل می شد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان ادامه داد: دانشجویان و پژوهشگران در پنج گروه علمی مطابق جشنواره پژوهش درحوزه های کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، علوم انسانی و هنر ، فنی و مهندسی، پزشکی و پیراپزشکی انتخاب و برگزیده شدند.
وی خاطر نشان کرد: در ارتباط با نحوه انتخاب دانشجویان پژوهشگر در هر حوزه ۲ دانشجوی شاخص بر حسب امتیازات و فعالیت های پژوهشی و فعالیت فناورانه انتخاب شدند.
به گفته این مسئول، یک نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و ۲نفر از فناوران برتر به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزیده شدند که در مجموع ۱۳ دانشجوی منتخب پژوهشگر و فناور استان را تشکیل می دهد.
۹۶۴۶/۸۰۶۸

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


تجلیل دانشجویان


بنیاد نخبگان


پژوهشی

نظرات بسته شده است.