از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85589

109 بازدید

به گزارش روز دوشنبه گروه اخبار علمی خطرنگار، در نمایشگاه امسال بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد. در این گزارش چند نمونه از این محصولات را معرفی می‌کنیم. ***شرکت Qualcommاین شرکت تولید کننده تراشه، مودم جدید X55 5G خود را پیش از آغاز WMC رونمایی کرد. این فناوری نویدبخش دریافت […]

به گزارش روز دوشنبه گروه اخبار علمی خطرنگار، در نمایشگاه امسال بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد. در این گزارش چند نمونه از این محصولات را معرفی می‌کنیم.

***شرکت Qualcomm
این شرکت تولید کننده تراشه، مودم جدید X55 5G خود را پیش از آغاز WMC رونمایی کرد. این فناوری نویدبخش دریافت اطلاعات با سرعت ۷ گیگابیت برثانیه است. انتظار می رود تعدادی از گوشی‌های جدیدی که در نمایشگاه WMC2019 رونمایی می‌شوند، از تراشه‌های سازگار با این فناوری استفاده کنند.

***شرکت نوکیا
قرار است تعداد زیادی از گوشی‌های شرکت HMD که تحت لیسانس و با برند نوکیا تولید شده‌اند، در این نمایشگاه رونمایی شوند. یکی از این گوشی‌ها بازسازی روزآمد مدل Banana است که در فیلم ماتریکس به شهرت رسید. همچنین شایعات زیادی درباره رونمایی از گوشی Nokia 9PureView وجود دارد و انتظار می رود این گوشی به عنوان پیشرفته‌ترین مدل نوکیا مجهز به آرایه‌ای از ۵ دوربین پشتی، تراشه Snapdragon 845 و ۸ گیگابایت رم باشد. همچنین انتظار می‌رود نسخه سازگار با فناوری ۵G از این گوشی نیز رونمایی شود.

***شرکت Huawei
این شرکت بسیاری از مدل‌های جدید خود را در رخدادهای اختصاصی رونمایی نمایی می‌کند. پیش از این دو مدل P20 و P20 Pro در یک رخداد اختصای رونمایی شده و بنابر اعلام این شرکت قرار است دو مدل P30 و P30 Pro نیز در یک رخداد اختصاصی دیگر در ماه مارس رونمایی شوند. بر اساس شایعات انتظار می‌رود این شرکت از نمایشگر dewdrop در WMC رونمایی کند. این شرکت سال گذشته لپتاپ‌ها و تبلت‌های جدید خود را معرفی کرد و با توجه به این که قرار نیست امسال گوشی‌های جدید شرکت در این نمایشگاه معرفی شوند، انتظار می‌رود این شرکت مدل‌های روزآمد لپتاپ و تبلت را رونمایی کند. البته گفته می‌شود Huawei یک گوشی تاشو ۵G ساخته است که بعید نیست در این نمایشگاه از آن رونمایی کند.

***شرکت سامسونگ
بر اساس شایعاتی که تا کنون پخش شده و با توجه به عملکرد سامسونگ در نمایشگاه سال گذشته، انتظار می‌رود این شرکت از گوشی Galaxy S10 رونمایی کند. با وجود این که سامسونگ تصمیم گرفت مدل‌های Galaxy S10e و Galaxy Fold را پیش از سایر رقبای اندرویدی خود رونمایی کند، احتمال معرفی محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه WMC دور از ذهن نیست.

***شرکت موتورولا
معمولا پیشرفته‌ترین گوشی‌های موتورولا در طول تابستان رونمایی می‌شوند و به همین علت انتظار نمی‌رود در نمایشگاه WMC خبری از سری Z باشد. مدل‌های جدید سری G این شرکت نیز در تاریخ ۱۷ فوریه در برزیل رونمایی شدند. بدین ترتیب بر اساس آنچه شایعه شده انتظار می‌رود مدل روزآمد گوشی Motorola Razr در این نمایشگاه رونمایی شود. این گوشی در زمان خود یکی از مدل‌های محبوب بود و گفته می‌شود قرار است به همراه یک نمایشگر تاشو به بازار عرضه شود.موتورولا در سال‌های قبل نیز مدل‌های روزآمد گوشی‌های قدیمی خود را در WMC رونمایی کرده است.
علمی (۶)**۹۲۵۹**۱۴۴۰

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


Mobile World Cogress


WMC


کنگره موبایل ۲۰۱۹

نظرات بسته شده است.