از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85455

86 بازدید

جلال پوران‌فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طبق نتایج حاصل از دومین ارزیابی دانشگاه، دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و سازمان‌های وابسته از نظر پدافند غیر عامل توانست در بین ۵۵ دانشگاه و دانشکد جزء ۱۰ دانشگاه اول کشور و رتبه اول […]

جلال پوران‌فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طبق نتایج حاصل از دومین ارزیابی دانشگاه، دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و سازمان‌های وابسته از نظر پدافند غیر عامل توانست در بین ۵۵ دانشگاه و دانشکد جزء ۱۰ دانشگاه اول کشور و رتبه اول قطب جنوب قرار گیرد.
وی نتایج این ارزیابی را حاصل تلاش کارشناسان و همکاران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان و سایر واحدها و معاونت‌های دانشگاه دانست و عنوان کرد: کسب این رتبه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان در برابر خطرات طبیعی و انسان ساخت را نشان می‌دهد.
پوران‌فرد بیان کرد: کارشناسان وزارتخانه با انجام فعالیت میدانی در ۲ روز و طبق چک‌ لیست‌های تعیین شده این ارزیابی را انجام دادند.
وی عنوان کرد: موضوع های مختلفی از جمله مباحث ساختمانی، پرسنلی، بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، مدیریت، رهبری، حقوقی، تجهیزات پزشکی و دارویی و نیز امداد و نجات توسط کارشناسان وزارتخانه بررسی شدند.
هم اکنون ۲ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می‌کنند.
این دانشگاه دارای پنج دانشکده پزشکی، بهداشت و علوم تغذیه، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و دندان پزشکی است.
افزایش طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ۱۴۵ طرح در سال ۱۳۹۴ به ۱۹۰ طرح در سال ۱۳۹۵ و افزایش تعداد مقاله‌های آی اس آی از ۴۲ مقاله در سال ۹۴ به ۱۰۲ مورد در سال ۹۵ از جمله موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.
سرانه فضای علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ۴٫۲ متر مربع است.
۹۸۶۸/۱۶۶۲

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


پدافند غیر عامل


دانشگاه


کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بسته شده است.