از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85290

111 بازدید

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ قرار بود فدراسیون جهانی جودو برای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران ناظری را اعزام کند که این مساله حواشی زیادی را در پی داشت.در این راستا، «درخشان» رئیس پیشین فدراسیون ایران که دارای کرسی بین المللی است و از دوستان نزدیک «ماریوس ویزر» رئیس فدراسیون جهانی محسوب می شود طی نامه […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ قرار بود فدراسیون جهانی جودو برای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران ناظری را اعزام کند که این مساله حواشی زیادی را در پی داشت.
در این راستا، «درخشان» رئیس پیشین فدراسیون ایران که دارای کرسی بین المللی است و از دوستان نزدیک «ماریوس ویزر» رئیس فدراسیون جهانی محسوب می شود طی نامه ای از وی خواست تا از اعزام ناظر به ایران صرف نظر کند.
درخشان که برای نظارت بر مسابقات بین المللی آلمان در این کشور به سر می برد در جریان رقابت های فوق به صورت شفاهی نیز از رئیس جهانی خواست تا ناظری اعزام نشود.
در نهایت این درخواست مورد موافقت رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت.
مجمع انتخاباتی فدراسیون جودوی ایران طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش روز ۲۵ اسفندماه برگزار می شود. این درحالی است که احتمال زودتر برگزار شدن مجمع نیز وجود دارد.
پس از ممنوعیت فعالیت بازنشستگان در ارگان های دولتی و فدراسیون های ورزشی، «محمد درخشان» از ریاست فدراسیون جودو استعفا داد و «محمدرضا عمادی» به عنوان سرپرست منصوب شد.
در حالی که وظیفه سرپرست، فراهم کردن شرایط برای برگزاری مطلوب مجمع انتخاباتی در آرامش است، اما تصمیمات سرپرست فدراسیون و بی تجربگی وی در مدیریت، در هفته های اخیر موجب ایجاد حواشی زیادی در این فدراسیون المپیکی شده است.
ورزشی**۳۷۸۳**۹۱۱۸**

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


جودو

نظرات بسته شده است.