از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 85169

113 بازدید

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از جشنواره سراسری امید، آخرین مهلت ثبت آثار در سایت جشنواره (به آدرس omidfestival.ir) روز شنبه ۱۱ اسفند و آخرین زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روز چهارشنبه ۱۵ اسفند است. لازم به ذکر است، این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. آثاری که بعد از تاریخ […]

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه خطرنگار، از جشنواره سراسری امید، آخرین مهلت ثبت آثار در سایت جشنواره (به آدرس omidfestival.ir) روز شنبه ۱۱ اسفند و آخرین زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روز چهارشنبه ۱۵ اسفند است.
لازم به ذکر است، این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. آثاری که بعد از تاریخ ۱۵ اسفند به دبیرخانه جشنواره برسند در جشنواره شرکت داده نمی شوند. لذا دانشجویان محترم جهت اطمینان از به موقع رسیدن آثار خود، چند روز قبل از تاریخ مذکور اقدام به ارسال فیلم های خود کنند.
هشتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) با هدف شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعدادهای درخشان حوزه فیلم و عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
این جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شیراز و با همکاری ستادمبارزه با مواد مخدر در دو موضوع آزاد و ویژه، در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم‌های صد ثانیه‌ای، فیلمنامه و عکس برگزار می‌شود.
به سبب اهمیت پرداختن به موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی با استفاده از زبان هنر، این موضوع در قالب بخش ویژه جشنواره هشتم قرار گرفته است. تمامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور و همچنین دانش آموختگانی که بیش از یک سال از اتمام از تحصیل آنها نگذشته باشد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

**اهداف راهبردی این دوره جشنواره
اهداف راهبردی این دوره از جشنواره شناسایی و معرفی استعدادهای ناب و خلاق دانشجویی در زمینه فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس و تقویت فضای پویا و پرنشاط اجتماعی در بدنه دانشگاهی به عنوان یکی از عوامل بازدارنده از آسیب ها و انحرافات اجتماعی است.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.omidfestival.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت کنند. آخرین مهلت ثبت آثار تا چهارم اسفندماه و آخرین مهلت ارسال فیلم، عکس، فیلمنامه یازدهم اسفند ماه خواهد بود.
**۹۴۶۵**۱۶۰۱**

انتهای پیام /*


علمی آموزشی


جشنواره امید


جشنواره فیلم کوتاه


شتمین جشنواره فیلم کوتاه سراسری

نظرات بسته شده است.