از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84969

119 بازدید

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ انتخابات فدراسیون جودوی ایران قرار است روز ۲۵ اسفند برگزار شود تا رئیس جدید این رشته المپیکی، معرفی شود. هرچند صحبت های مبنی بر برگزاری احتمالی مجمع در ۱۵ اسفند نیز به گوش می رسد. پس از ممنوعیت ادامه فعالیت بازنشستگان در ارگان های دولتی و فدراسیون های ورزشی، «محمد […]

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ انتخابات فدراسیون جودوی ایران قرار است روز ۲۵ اسفند برگزار شود تا رئیس جدید این رشته المپیکی، معرفی شود. هرچند صحبت های مبنی بر برگزاری احتمالی مجمع در ۱۵ اسفند نیز به گوش می رسد.
پس از ممنوعیت ادامه فعالیت بازنشستگان در ارگان های دولتی و فدراسیون های ورزشی، «محمد درخشان» از سمت خود استعفا داد تا این فدراسیون با سرپرست ادامه فعالیت دهد.
تصمیمات عجیب سرپرست فدراسیون و ناتوانی وی در امور مدیریتی سبب شد تا این روزها حواشی زیادی با جودوی ایران همراه شود و رقابت نامزدها برای رسیدن به ریاست به تخریب کشیده شود.
در حالی که وظیفه سرپرست برگزاری مجمع در آرامش است، حمایت او از نامزدی خاص شرایطی رقم زد که انتخابات از حالت عادلانه خارج شود.
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر سفر ناظر فدراسیون جهانی در تهران برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون جودوی ایران منتشر شد که واکنش های منفی زیادی را به همراه داشت.
در این راستا «درخشان» که دارای جایگاه ویژه ای در فدراسیون جهانی است در نامه ای خطاب به «ماریوس ویزر» از وی خواسته است تا ماموریت ناظر جهانی برای سفر به ایران را لغو کند.
در این نامه آمده است:
همکاری خوبی بین کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون جودوی ایران وجود دارد و مطمئن هستم که انتخابات خوب و بدون مشکلی برگزار خواهد شد.
از شما می خواهم ماموریت نماینده فدراسیون جهانی را برای نظارت بر انتخابات ایران کنسل کنید، چون برخی تلاش می کنند که بگویند فدراسیون جهانی می خواهد دخالتی در انتخابات ایران داشته باشد.
ورزشی**۳۷۸۳**۲۰۲۴

انتهای پیام /*


ورزش


رزمی


جودو

نظرات بسته شده است.