از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84963

498 بازدید

به گزارش خطرنگار، این اداره کل روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی های نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش زایی از امروز (شنبه) تا دوشنبه در نیمه جنوبی استان است.در این اطلاعیه افزوده شده است:ناپایداری هایی به صورت بارش باران و برف و کاهش دید افقی در استان پیش بینی […]

به گزارش خطرنگار، این اداره کل روز شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی های نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارش زایی از امروز (شنبه) تا دوشنبه در نیمه جنوبی استان است.
در این اطلاعیه افزوده شده است:ناپایداری هایی به صورت بارش باران و برف و کاهش دید افقی در استان پیش بینی می شود.
در این اطلاعیه تاکید شده است: شدت فعالیت این سامانه در ساعات عصر و شب امروز شنبه در نیمه جنوبی استان است و برای سایر مناطق استان از عصر روز یکشنبه تا اوایل روز دوشنبه در مناطق مستعد و ارتفاعات محسوس تر خواهد بود.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز در گفت و گو با خطرنگار، افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار از روی استان تا دو روز آینده است.
حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: بر این اساس در بیشتر مناطق استان افزایش ابر، وزش باد و بتدریج از بعدازظهر امروز از جنوب و غرب بارش برف و همچنین در شب و فردا بارش‌های سبک در مناطق مرکزی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت.
علی عسگریان، برای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه(فردا)، هوای نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد نو بارش پراکنده و برای روز دوشنبه، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
/۶۰۲۲ / ۷۱۵۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


هواشناسی


وضعیت جوی


اصفهان

نظرات بسته شده است.