از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84946

32 بازدید

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، «حسینعلی حاجی دلیگانی» در جلسه علنی صبح شنبه مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی افزود: عمده پیشنهادهای نمایندگان در لایحه بودجه ۹۸ مشابه هم است، بی ثباتی در قوانین باعث بی ثباتی کشور می شود و هیچ کس نمی تواند تصمیم پایدار بگیرد.وی خطاب به لاریجانی […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خطرنگار، «حسینعلی حاجی دلیگانی» در جلسه علنی صبح شنبه مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی افزود: عمده پیشنهادهای نمایندگان در لایحه بودجه ۹۸ مشابه هم است، بی ثباتی در قوانین باعث بی ثباتی کشور می شود و هیچ کس نمی تواند تصمیم پایدار بگیرد.
وی خطاب به لاریجانی اظهار داشت: در سنوات گذشته شما بیشتر دقت می کردید که از تعداد احکام بودجه کاسته شود، به نظر می رسد هم اکنون این طور نیست، این که خود را سرگرم چند حکم کرده اید این را نشان می دهد.
وی گفت: از آن جایی که بحث جداول و شرکت ها مطرح است با این پیشنهادات، فرصت کافی برای بررسی وجود نخواهد داشت.
حاجی دلیگانی اظهار داشت: پیشنهاد من این است که به مرکز پژوهش های مجلس فرصت ۶ ماهه داده شود که تمام قوانینی را که بناست از آنان پول تراوش شود، پیدا، احصا و کدگذاری کنند که ما این همه خود را مشغول تصویب تبصره و متن نکنیم.
وی همچنین گفت: همان طور که برای قانون برنامه ششم توسعه، احکام و تبصره های پنج ساله تصویب کردیم برای قانون بودجه هم این احکام و تبصره ها را باید در نظر بگیریم.
علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ این اخطارا وارد دانست و تاکید کرد: نمایندگان در پشنهادهای خود این را در نظر بگیرند.
سیام*۹۱۲۱**۳۰۵۰**۱۳۳۶

انتهای پیام /*


سیاسی


مجلس


بودجه۹۸


اخطار

نظرات بسته شده است.