از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84928

55 بازدید

به گزارش روز جمعه خطرنگار، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونئت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عبدالرضا میقانی مدیرکل حوزه استاندار و مریم بیدخام مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری زاهدی را در تماشای این نمایش همراهی کردند. نمایش ‘روشنک’ با موضوع روایت زنانگی پنهان مانده در رویدادهای روزگار از پنجشنبه هفته قبل […]

به گزارش روز جمعه خطرنگار، منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونئت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عبدالرضا میقانی مدیرکل حوزه استاندار و مریم بیدخام مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری زاهدی را در تماشای این نمایش همراهی کردند.
نمایش ‘روشنک’ با موضوع روایت زنانگی پنهان مانده در رویدادهای روزگار از پنجشنبه هفته قبل در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی قزوین به روی صحنه رفته است.
نویسندگی و کارگردانی این اثر که توسط گروه نمایش ‘نگاه نو’ ساخته شده و به همت واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین به روی صحنه می رود، برعهده حامد مکملی است.
آزاده کرم بخش نیز تنها هنرمند این نمایش است.
این نمایش تا پنجم اسفند در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی قزوین اجرا می شود.
روشنک، روایت زنی است که در پی جایگاهی برای بازگو کردن آنچه سال ها درون خود نگاه داشته، می گردد.
این نمایش در داستان خود حاوی نقالی و تعزیه بوده و در قالب فرم نمایشی همچون از برخوانی، تک گویی و بزرگ انگاری اجرا می شود.
۳۰۱۳

انتهای پیام /*


فرهنگی


هنر


نمایش


استاندار قزوین

نظرات بسته شده است.