از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84927

63 بازدید

حسینی از فرهنگیان پیشکسوتی است که سال ها به عنوان بازیکن، داور و رئیس کمیته داوران در خدمت فوتبال بود.به گزارش خطرنگار، در این آئین که در منزل حسینی برگزار شد رئیس هیات فوتبال یزد گفت: تجلیل از پیشکسوتان این رشته به خصوص داوران وظیفه ای است که باید برگزار شود.به گفته عبدالرضا دستا، پیشرفت […]

حسینی از فرهنگیان پیشکسوتی است که سال ها به عنوان بازیکن، داور و رئیس کمیته داوران در خدمت فوتبال بود.
به گزارش خطرنگار، در این آئین که در منزل حسینی برگزار شد رئیس هیات فوتبال یزد گفت: تجلیل از پیشکسوتان این رشته به خصوص داوران وظیفه ای است که باید برگزار شود.
به گفته عبدالرضا دستا، پیشرفت فوتبال در گرو بهره گیری از تجریه و تکریم پیشکسوتان است که زندگی خود را وقف تعالی این رشته برای رسیدن به قله های موفقیت کرده اند.
رئیس هیات فوتبال یزد به وضعیت این رشته اشاره کرد و بیان داشت: سالانه ۲۵ هزار نفر در مسابقات فوتبال لیگ در رده های مختلف سنی استان حضور دارند و به صورت رسمی و در چارچوب مقررات در این رشته فعالیت می کنند.
دستا گفت: مسابقات فوتبال لیگ با شرکت افزون بر ۱۰۰ تیم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات طبق مقررات فدراسیون و آئین نامه هیات فوتبال به صورت رفت و برگشت و دوره ای برگزار می شود و در پایان تیم های قهرمان به عنوان نماینده استان به رقابت های کشوری صعود می کنند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد با بیان اهمیت فعالیت های فرهنگی در کنار امور فنی افزود: کمیته فرهنگی هیات با همکاری باشگاه ها و کمیته های زیر پوشش در طول سال برنامه های مختلفی را بر حسب نیاز انجام می دهد.
دستا خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، استعدادیابی و ساماندهی مدرسه فوتبال و فوتسال در استان با عضویت حدود هزار و ۵۰۰ انجام شد.
۲۰۰ داور فوتبال در یزد فعالیت دارند که از این تعداد ۳۰ نفر در قضاوت لیگ های کشوری با فدراسیون همکاری می کنند.
هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در مسابقات کشوری حضور دارند.
استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
۷۵۳۶/ ۲۰۴۷/

انتهای پیام /*


ورزش


داور فوتبال


تجلیل پیشکسوت


یزد

نظرات بسته شده است.