از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84923

72 بازدید

محمد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: متاسفانه از سال های گذشته مبنای بودجه ریزی کشور به جای استانی بودن، ملی بوده که این معضلاتی را به دنبال داشته است.وی اظهار داشت: بطور معمول بودجه با توجه به شاخص های جمعیتی هر منطقه تخصیص داده می شود اما مشکل این […]

محمد عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خطرنگار، افزود: متاسفانه از سال های گذشته مبنای بودجه ریزی کشور به جای استانی بودن، ملی بوده که این معضلاتی را به دنبال داشته است.
وی اظهار داشت: بطور معمول بودجه با توجه به شاخص های جمعیتی هر منطقه تخصیص داده می شود اما مشکل این است که برای تحقق آن باید مسیر بسیار طولانی را طی کرد که با این روند تحقق برنامه های توسعه ای به سختی امکان پذیر می شود.
نماینده مردم، ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همین مساله موجب می شود نمایندگان مجلس با همراهی مدیران استانی برای پیگیری تخصیص به موقع بودجه جهت اجرا و اتمام پروژه ها با وزرا و مسئولان وزارتخانه ها ملاقات داشته باشند.
وی اضافه کرد: این در حالی است که مسئولان و نمایندگان استانی با اشراف کامل نسبت به وضعیت منطقه محل خدمت خود، با ارزیابی دقیق و کارشناسی شده از مشکلات می توانند در صورت اختیارات بیشتر به برطرف کردن موانع اقدام و تصمیم های مناسبی اتخاذ کنند.
عزیزی افزود: ورود رهبر معظم انقلاب به موضوع بودجه و لزوم رفع مشکلات آن اقدامی مهم و اثر گذار بشمار می رود و در این میان ورود مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه بودجه به نحوه تخصیص بودجه ملی توسط استانها می تواند آثار و نتایج بهتری را رقم بزند.
۹۶۴۶/۶۰۸۵

انتهای پیام /*


اقتصاد


صنایع و معادن


بودجه ریزی


مجلس شورای اسلامی

نظرات بسته شده است.