از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84911

105 بازدید

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مجموعه تئاتر شهر امروز میزبان سه نمایش از بخش مسابقه تئاتر ایران-یک می شود. «لانچر ۵» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی از تهران در دو نوبت ۱۷ و ۲۰٫۳۰ در تالار چهارسو، «سردسیر» به کارگردانی مصطفی ابهری و محمد نقابی از […]

به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مجموعه تئاتر شهر امروز میزبان سه نمایش از بخش مسابقه تئاتر ایران-یک می شود.
«لانچر ۵» به کارگردانی مسعود صرامی و پویا سعیدی از تهران در دو نوبت ۱۷ و ۲۰٫۳۰ در تالار چهارسو، «سردسیر» به کارگردانی مصطفی ابهری و محمد نقابی از مشهد در نوبت های ۱۷ و ۱۹ تالار سایه و «مرگ و دوشیزه» به کارگردانی سینا راستگو در نوبت های ۱۷٫۳۰ و ۱۹٫۳۰ تالار قشقایی روی صحنه می رود.
تالار مولوی در این روز میزبان دومین اجرای نمایش «من دیگری است(رمبو در آفریقا)» به کارگردانی لارس کینو از نروژ است که ساعت ۲۰ در یک نوبت اجرا می‌شود.
تالار حافظ نیز به اجرای نمایش «یک تئاتر کوچک از انتهای دنیا» به کارگردانی ازگیل گارسیا رمئو از فرانسه اختصاص دارد. این نمایش در دو نوبت ۱۶ و ۲۰٫۳۰ اجرا می شود.
تالار فردوسی در این روز میزبان آخرین اجرای «اپرای عشق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور در ساعت ۱۹٫۳۰ است.
در تماشاخانه ایرانشهر نیز ۲ نمایش «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد در نوبت های ۱۷ و ۲۰ تالار دکتر ناظرزاده و «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردنی حمیدرضا آذرنگ در نوبت های ۱۸ و ۲۰٫۴۵ تالار استاد سمندریان روی صحنه می رود.
نمایش «چیدمان(گذرگاه)» به کارگردانی پیر بودلوسکی از فرانسه نیز در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر به اجرا در می آید.
تماشاخانه سرو در این روز میزبان اجرای نمایش «خواجه عطا» به کارگردانی حسین غلامشاهی است که در نوبت های ۱۷ و ۱۹ اجرا می شود.
در بخش دیگر گونه های اجرایی ر نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی در ساعت ۱۵ عمارت نوفل لوشاتو . «دیگری ام، چرا؟» به سرپرستی علی ظفر قهرمانی نژاد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای ولا(شهرری) اجرا می شود.

** بخش خیابانی
آخرین روز جشنواره در بخش خیابانی با اجرای سه نمایش در محوطه مجموعه تئاتر شهر همراه می شود.
نمایش «u-turn2» به کارگردانی داریوش نصیری ساعت ۱۶، «خدیجه» به کارگردانی داود براهیمی ساعت ۱۷ و «نامیرا» به کارگردانی امیر حسین شفیعی در ساعت ۱۸:۱۵ به اجرا در می آید.
در بخش به علاوه فجر نیز ۹ نمایش در تماشاخانه های خصوصی اجرا می شود.
مکتب تهران نمایش «لاموزیکا سوم» به کارگردانی جلال تهرانی را در نوبت های ۱۹٫۳۰ و ۲۱ روی صحنه دارد.
تماشاخانه دا نمایش «دیاستاسی» به کارگردانی کامیار صالحپور را در ساعت ۲۰ میزبانی می کند.
حاضران در تماشاخانه سه نقطه نیز ساعت ۱۹٫۳۰ شاهد اجرای نمایش «خرده جنایات زن و شوهری» به کارگردانی فرهنگ روشنی خواهند بود.
تماشاخانه ایران تماشا در آخرین روز جشنواره ۲ نمایش «جنگ بازی» به کارگردانی حسن باباخانی را در ساعت ۱۷ و «زندگی من» به کارگردانی ژیلا محمدشاهی را در ساعت ۱۹ میزبانی می کند. نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی بهنام خندان نیز ساعت ۲۱٫۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود.

فراهنگ*۷۵۶۱*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*


فرهنگی


تئاتر فجر ۹۷


تماشاخانه


نمایش

نظرات بسته شده است.