از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84874

283 بازدید

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد، محمدعلی طالبی که در واپسین ساعات برگزاری این نمایشگاه از آن دیدن کرده بود با قدردانی از تلاشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این نمایشگاه و اظهار داشت: امیدواریم با ارزیابی نقاط ضعف و قوت، در سالهای آینده نمایشگاهی بهتر از امسال […]

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه کتاب استان یزد، محمدعلی طالبی که در واپسین ساعات برگزاری این نمایشگاه از آن دیدن کرده بود با قدردانی از تلاشهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این نمایشگاه و اظهار داشت: امیدواریم با ارزیابی نقاط ضعف و قوت، در سالهای آینده نمایشگاهی بهتر از امسال برگزار شود.
وی با بیان اینکه فردا شهر «پایتخت کتاب ایران» معرفی می شود، افزود: با اقداماتی که دستگاه های مختلف فرهنگی استان انجام داده اند، یزد استحقاق دریافت این عنوان را دارد.
طالبی ادامه داد: اگر این عنوان برای یزد محقق شود، این اطمینان را می دهیم که مسئولان و فعالان فرهنگی استان اهتمام جدی تری برای حفظ آن داشته باشند و کتاب در همه عرصه های زندگی و فعالیت مردم وارد می شود.
وی افزود: کتابخوانی را تنها از دریچه فرهنگی نخواهیم دید بلکه جزو جدایی ناپذیر همه فعالیت ها خواهد بود.
طالبی خاطرنشان کرد: یزد نیازمند کسب چنین عنوان هایی است برای اینکه برنامه های فرهنگی خود را منسجم تر برگزار کند و حمایت دستگاه های دولتی از چنین رویدادهایی، اهتمام مردم نسبت به کتاب و کتابخوانی را به دنبال خواهد داشت .
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یزد یک استان صنعتی است و می توان از ظرفیت بخش خصوصی در راستا ارتقاء شاخص های کتابخوانی بهره برد، افزود: متاسفانه تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نشده اما باید راهبردهای مشخصی برای مشارکت بخش خصوصی داشته باشیم.
یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال از امروز ۲۷ بهمن تا سوم اسفند ماه با شعار «یزد جهانی، شهر کتاب و دانایی» در محل دائمی نمایشگاه های این استان دایر است.
۶۰۱۴/

انتهای پیام /*


فرهنگی


استاندار یزد


نمایشگاه کتاب


پایتخت کتاب

نظرات بسته شده است.