از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84819

127 بازدید

به گزارش خطرنگار، رضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پیکان با اشاره به اینکه میل تیم ما برای برد کم شده بود، گفت: ما لیگ را خوب شروع کردیم اما بازیکنانم مقابل پیکان بازی را سهل گرفتند تا اینکه در بدترین جای ممکن ترمز تیم کشیده شد.وی با افسوس […]

به گزارش خطرنگار، رضا مهاجری عصر جمعه در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل پیکان با اشاره به اینکه میل تیم ما برای برد کم شده بود، گفت: ما لیگ را خوب شروع کردیم اما بازیکنانم مقابل پیکان بازی را سهل گرفتند تا اینکه در بدترین جای ممکن ترمز تیم کشیده شد.
وی با افسوس از اینکه امتیاز بازی امروز را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: شرایط پیکان و انگیزه بالای حریف، بازی ما را تحت تاثیر گذاشت.
سرمربی تیم سبزقباهای تبریز با بیان اینکه امروز نه خوب بودیم و نه بد، ادامه داد: با وجودی که به بازیکنان گفته بودیم که باید مراقب باشند، تک گل بازی را از روی ضربه ایستگاهی خوردیم و در ادامه نتوانستیم جبران کنیم.
وی عنوان کرد: در آخر بازی هم احساسی فشار آوردیم که نقطه اوجش پنالتی دقیقه ۹۵ بود که متاسفانه از آن هم نتوانستیم استفاده کنیم و بازی را به تساوی بکشانیم.
مهاجری در خصوص استفاده نکردن از محسن یوسفی در این بازی گفت: یوسفی به دلیل اینکه مصدومیت سختی را گذرانده و در شرایط ایده آلی نیست، و از آنجایی که حضور وی در این بازی تاثیر زیادی نمی گذاشت از او استفاده نکردیم ولی مطمئن هستم در بازی های آتی می تواند کمک حال تیم باشد.
وی با تشکر از حضور و حمایت هواداران تیم ماشین سازی گفت: امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم بهتر نتیجه بگیریم و از شرمندگی هواداران تیم دربیاییم.
تیم ماشین سازی با شکست یک بر صفر مقابل پیکان تهران با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و تیم پیکان با ۱۹ امتیاز رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را به خود اختصاص داد.
۹۸۵۳/۳۰۷۱

انتهای پیام /*


ورزش


فوتبال


لیگ برتر


تبریز

نظرات بسته شده است.