از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84792

68 بازدید

به گزارش پایگاه خبری ‘اخبار فلسطین’ محمد الهندی روز جمعه افزود: رژیم های عربی که در کنفرانس ورشو آشکارا به پای سران رژیم صهیونی افتادند، درها را برای تجاوزهای بیشتر آن ها به قدس و مسجد الاقصی باز کردند. وی اضافه کرد: این جهان وحشی و این رژیم های وحشی هیچ ارتباطی با عرب و […]

به گزارش پایگاه خبری ‘اخبار فلسطین’ محمد الهندی روز جمعه افزود: رژیم های عربی که در کنفرانس ورشو آشکارا به پای سران رژیم صهیونی افتادند، درها را برای تجاوزهای بیشتر آن ها به قدس و مسجد الاقصی باز کردند.
وی اضافه کرد: این جهان وحشی و این رژیم های وحشی هیچ ارتباطی با عرب و عربیت ندارند، هیچ اعتراضی از آن ها نمی شنویم، گویا که به خاطر این حمله و هجوم به ساکنان قدس و مسجدالاقصی به صهیونیست ها آفرین می گویند.
الهندی گفت: ما هیچ چیزی از این رژیم ها نمی خواهیم و هیچ انتظاری از آن ها نداریم، فقط خودشان و رسانه هایشان از توطئه علیه ملت فلسطین دست بردارند.
وی بیان کرد: ملت فلسطین وظیفه خود را می داند و به آن عمل می کند و می داند که سرنوشت منطقه در فلسطین و در سایه این درگیری رقم خواهد خورد و آینده امت اسلامی با دست فرزندان مجاهد آن ترسیم خواهد شد.
در چند روز گذشته اقدامات خصمانه صهیونیستی در شهر قدس و بستن برخی درهای مسجد الاقصی و بازداشت شمار زیادی از نمازگزاران افزایش یافته است.
پلیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گذشته ورودی «باب الرحمه» مسجدالاقصی را با زنجیر بست که این اقدام با اعتراض فلسطینی ها مواجه شد و صهیونیست ها روز سه شنبه بار دیگر این ورودی را باز کرد.
ورودی باب الرحمه در بخش شرقی مسجد الاقصی واقع شده و پلیس رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۳ و پس از انتفاضه دوم مردم فلسطین به بهانه های امنیتی آن را بست.
دادگاه رژیم صهیونیستی سال ۲۰۱۷ دستور بستن این ورودی را داد که این حکم همچنان قابل اجرا است.
شبس**۶۱۱۶ **۱۹۱۷

انتهای پیام /*


سیاسی


فلسطین


جنبش جهاد اسلامی


محمد الهندی

نظرات بسته شده است.