از علاقه مندان به فعالیت در حوزه های مختلف خبری دعوت به همکاری می نماید

کد خبر : 84766

102 بازدید

سیدمناف هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های زیربنایی آزادشهر و بررسی روند اجرایی آنها در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، افزود: برای تعریض جاده خوش ییلاق سه پیمانکار با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال فعالیت هستند.وی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، تعریض و ایمن سازی این جاده به طول ۱۲۰ کیلومتر […]

سیدمناف هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح های زیربنایی آزادشهر و بررسی روند اجرایی آنها در مصاحبه با خبرنگار خطرنگار، افزود: برای تعریض جاده خوش ییلاق سه پیمانکار با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال فعالیت هستند.
وی افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، تعریض و ایمن سازی این جاده به طول ۱۲۰ کیلومتر تا دو سال آینده به انجام می رسد.
استاندار گلستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای این شهرستان گفت: گازرسانی به ۹ روستای این شهرستان با ۱۵۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد و تا یک سال آینده انجام می شود.
امروز با حضور استاندار گلستان علاوه بر آغاز عملیات گازرسانی به ۹ روستای آزادشهر، بهره برداری از گازرسانی به روستای خوش ییلاق این شهرستان نیز آغاز شد.
استاندار گلستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی کارخانه آرد در آزادشهر خاطرنشان کرد: در استان گلستان هیچ مشکلی برای تامین آرد و نان مردم وجود ندارد.
به گزارش خطرنگار، استاندار گلستان روز جمعه با سفر به شهرستان آزادشهر علاوه بر آغاز عملیات اجرایی کارخانه آرد که متشکل از سه بخش سیلوی نگهداری گندم، کارخانه آرد و نیز ساخت نانوایی صنعتی با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد ریال متعلق به بخش خصوصی است، از برخی طرح های زیربنایی این شهرستان نیز بازدید کرد.
بازدید از ایستگاه پمپاژ و مخزن هزار متر مکعبی مجتمع آبرسانی روستایی انقلاب، بازدید از روند اقدامات در حال انجام در مسیر کمربندی آزادشهر و قطعه اول و دوم طرح تعریض و بهسازی جاده خوش ییلاق، افتتاح پروژه گازررسانی به روستای خوش ییلاق و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۹ روستای دیگر آزادشهر از دیگر برنامه های سفر استاندار به شهرستان آزادشهر بود.
شهرستان آزادشهر که دارای ۲ بخش، سه شهر، چهار دهستان و ۴۸ آبادی مسکونی و ۹ نقطه جمعیتی واقع درشرق استان گلستان است، براساس سر شماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ تعداد ۹۶ هزارو ۸۰۳ نفر دارد که ۵۲ هزارو ۳۷۴ نفر در مناطق شهری و بقیه در روستاها سکونت دارند.
۹۴۳۳/۱۸۶۰

انتهای پیام /*


اقتصاد


امور زیربنایی


آزادشهر

نظرات بسته شده است.